W maju, na terenie centrum handlowego Wola Park pojawił się nowy najemca – Ulla Popken, niemiecka marka oferująca modę plus size. Jest to pierwsze otwarcie sklepu tej marki w stolicy. Sklep powstał w oparciu o nową koncepcję marki i ma powierzchnię 225 mkw.
Ulla Popken od ponad 35 lat specjalizuje się w modzie plus size, oferując stylowe i różnorodne rozwiązania na każdą okazję – od codziennych, casualowych zestawów po eleganckie kreacje na wyjątkowe wydarzenia. Firma ta jest synonimem wysokiej jakości materiałów, perfekcyjnego wykończenia oraz wyjątkowej dbałości o detale.
Obecnie Ulla Popken posiada ponad 220 sklepów zlokalizowanych w całej Europie, co pozwala na szerokie dotarcie do klientek.
W nowym koncepcie
Sklep Ulla Popken znajduje się na 1. piętrze Wola Parku naprzeciwko sklepu Carry. Na powierzchni 225 mkw. klientki centrum handloweg znajdą nie tylko ubrania, ale również akcesoria i dodatki, takie jak: torebki, buty, biżuterię oraz apaszki i szale. Wszystko to w starannie dobranych kolorach i wzorach, współgrających z poszczególnymi kolekcjami ubrań.
Sklep Ulla Popken w Wola Parku to najnowszy koncept marki – łączący w sobie funkcjonalność z ponadczasowym skandynawskim stylem i prostotą. W salonie każda klientka znajdzie ofertę dopasowaną do swoich potrzeb. Kolekcja SELECTION to elegancka moda premium, uszyta z najlepszych jakościowo materiałów. Natomiast STUDIO UNTOLD to najmodniejsze trendy dla młodszych klientek. Oprócz tego, dostępna jest moda casualowa, biznesowa oraz sportowa, w tym szeroki wybór strojów kąpielowych.
Dodatkowo, marka oferuje opcję Click&Ship, co oznacza, że klientki mogą zamówić produkty ze sklepu internetowego i odebrać je w sklepie stacjonarnym.
Wola Park w sercu warszawskiej Woli
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Unikalność Ogrodów Urlicha
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
Nie tylko Wola Park w portfelu Ingka Centres
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.