Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kubota zapowiada rozwój na rynkach zagranicznych

Kubota z najwyższym poziomem marżowości w historii. Polska marka klapków podsumowała wyniki finansowe za 2023 rok, w którym osiągnęła zysk netto na poziomie 2 014 155,82 zł, notując tym samym wzrost o blisko 172% w stosunku do roku poprzedniego.

Jak podaje Zarząd Kubota S.A., w ostatnich latach Spółce zależało w szczególności na dynamicznym wzroście przychodów. Z kolei cel na rok 2023, zgodnie ze Strategią, był inny – zwiększenie efektywności biznesowej m.in. poprzez zmianę struktury przychodów.

Polska marka zapowiada ekspansję zagraniczną

Kubota S.A. zakończyła rok 2023 z rekordowo mocnym bilansem i najwyższym w historii poziomem środków pieniężnych w kasie i na rachunkach.

– Zgromadzone przez Spółkę środki pozwalają na realizację dalszego dynamicznego rozwoju i kontynuację budowy wartości dla akcjonariuszy oraz interesariuszy Spółki – komentuje Alina Sztoch, CEO & Co-founder Kubota S.A. – Rok 2023, tak jak zakładano, był dla Kuboty czasem optymalizacji, wzmocnienia bilansu i przegrupowania sił. Zarząd zamierza kontynuować tę strategię w 2024 r., aby zbudować stabilne fundamenty pod ekspansję zagraniczną, która pozwoli Spółce w 2025 r. i latach kolejnych na zwiększenie dynamiki wzrostu przychodów.

Za sukcesem Kuboty stoi silna i spójna strategia rozwoju

Jak komentuje Zarząd Spółki, w 2023 roku Kubota stała się firmą nastawioną na cele i we własnym tempie, czujnie i bez podważania jej esencji, zmienia Kulturę organizacyjną, która lepiej odpowiada nowej Kubocie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Mając na uwadze wyniki finansowe, Zarząd jest szczególnie dumny z faktu, że w tak wymagającym otoczeniu zewnętrznym Spółka po raz kolejny raportuje rekordowe wskaźniki rentowności. Nie byłoby to możliwe bez spójnej strategii rozwoju. – podsumowuje Alina Sztoch.

Publikacja wyników finansowych za 2023 rok przypada na okres, w którym Kubota świętuje 30-lecie swojego istnienia. Z tej okazji marka prowadzi intensywne działania marketingowe, rozpoczynając kampanię “Wróć do strefy komfortu”, realizowaną wspólnie z warszawską agencją Havas.