Lista sklepów Factory Ursus w Warszawie wzbogaciła się o kolejny lokal. 8 czerwca swój sklep otworzyła tam marka Samsonite, oferująca lekkie i trwale walizki. NEINVER jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Od 8 czerwca klienci Factory Ursus mogą robić zakupy w lokalu Samsonite. To jedna z pierwszych marek jaka powstała na rynku podróżniczym i od ponad 110 lat wywiera ogromny wpływ na rozwój rzemiosła i innowacji w branży. Wszystko po to, aby tworzyć stylowe i wysokiej jakości rozwiązania dla wszystkich podróżujących. Eleganckie i wyrafinowane projekty z wyrafinowanym wykorzystaniem materiałów, maksymalna wytrzymałość i lekkość są tym, co sprawia, ze Samsonite jest wyborem nowoczesnego podróżnika. Firma oferuje szeroką gamę produktów podróżnych, biznesowych, dziecięcych, codziennych i osobistych
Największa sieć sklepów outletowych
FACTORY to największa w Polsce sieć centrów outletowych, zlokalizowanych w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. To 87 000 mkw., na których działa blisko 500 salonów outletowych marek lokalnych i światowych wielu kategorii: od mody damskiej, męskiej i mieszanej, przez obuwie, bieliznę, akcesoria i galanterię skórzaną, po biżuterię, kosmetyki i artykuły dla domu. Silną reprezentację stanowią marki sportowe i outdoorowe oraz salony z ofertą ubrań jeansowych. Całość uzupełnia propozycja kawiarni i restauracji.
Obok wyjątkowej oferty zakupowej, w outletach FACTORY można liczyć też na pojemne parkingi, ładowarki dla aut elektrycznych oraz stacje rowerowe, a wewnątrz place zabaw
dla dzieci, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń elektrycznych.
Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.