Esotiq rozwija sieć sklepów stacjonarnych

Esotiq, marka polskiej, wysokiej jakości kobiecej bielizny rozwija sieć salonów stacjonarnych. Tym razem 8 czerwca otworzyła lokal w Galerii Zielona w Puławach.

Z okazji otwarcia nowej placówki na klientów czekają promocje. Drugi produkt z letniej kolekcji można nabyć za 49,90 zł. Aby wziąć udział w promocji należy wybrać dwa produkty z letniej kolekcji, aktywować promocję kodem rabatowym lub zapisać się do Esotiq Club.

Pierwsze centrum handlowe w Puławach

Galeria Zielona została otwarta 22 listopada 2006 roku. Galeria Zielona jest pierwszym w historii centrum handlowym w Puławach. Ma 3 kondygnacje. Na 15 800 mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 90 lokali handlowo-usługowych, funkcjonują tutaj takie placówki handlowe jak min. Empik, Żabka, H&M, Big Star czy Apart. Galeria funkcjonuje jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Na klientów Galerii Zielona czeka 300 miejsc parkingowych.

Galeria Zielona w Puławach znajduje się w portfolio nieruchomości zarządzanych oraz wynajmowanych przez firmę CBRE.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z polskimi korzeniami

Esotiq&Henderson to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych (głównie bielizny) i kosmetycznych. Spółka prowadzi sprzedaż w kraju oraz zagranicą. Esotiq obecnie posiada 292 salonów w całej Grupie, w tym 225 sklepów franczyzowych i 67 sklepów własnych.

Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej zanotował w pierwszym kwartale ponad 19 proc. wyższą sprzedaż r/r, zwiększając przy tym o ponad 20 proc. zysk brutto ze sprzedaży i o ponad 54 proc. zysk operacyjny.

Początek roku upłynął również pod znakiem dalszego dynamicznego wzrostu sprzedaży internetowej, która była rekordowa kwartalnie oraz lepsza r/r o ponad 45 proc. Na koniec I kw. 2023 roku Grupa posiadała 292 salony o łącznej powierzchni 18.088 m2 a liczba lojalnych uczestniczek ESOTIQ CLUB liczyła ponad 1,4 mln.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Główne cele Grupy na kolejne kwartały to utrzymanie pozycji lidera na rynku bielizny w kraju oraz dalsze zwiększanie sprzedaży wraz z marżą brutto, co wspierać będzie nowa kolekcja bielizny wiosna-lato.