Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Sieć z elektronika użytkową MediaMarkt intensywnie odnawia swoje sklepy, w celu zapewnienia lepszych doświadczeń zakupowych klientów. W ostatni weekend miało miejsce reotwarcie aż 10 marketów.
Podstawowymi zmianami w reotwartych sklepach, jakie klient może zaobserwować to przede wszystkim ich portfolio zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów. W tym celu odświeżono wizerunek sklepów i zoptymalizowano powierzchnię sali sprzedażowych, aby można było jeszcze łatwiej się po nich poruszać i błyskawicznie znaleźć to, czego szukamy.
Dodatkowo w sklepach zastosowano nowoczesne rozwiązania marketingowe, które uatrakcyjnią je wizualnie i będą bardziej przystępne dla klienta.
„Z dumą możemy ogłosić, że po przebudowie otworzyliśmy kolejne sklepy naszej sieci w odświeżonej wersji. Dostosowaliśmy portfolio do preferencji naszych klientów, przeorganizowaliśmy markety, dodaliśmy im świeżości. Wierzę, że gruntownie przemyślana strategia oraz ciężka praca naszej ekipy w ostatnich miesiącach, przyniosą oczekiwane efekty w postaci jeszcze większej satysfakcji klientów odwiedzających nasze sklepy” – mówi Marcin Sibiński, Dyrektor Rozwoju Sieci Sklepów w MediaMarkt Polska.
Sieć stawia na poszerzenie oferty skierowanej do różnych generacji klientów. W tym celu stworzyła angażujące strefy zakupowe, które – zgodnie z zasadą Experience Electronics, którą wyznaje marka – pomagają w pełni doświadczać technologii. Młodsi klienci z pewnością będą zainteresowani strefą gamingową, dostępną w przeważającej części otwartych na nowo sklepów. Strefy gamingowe oferują szeroki wybór gier, dostosowanych również dla najmłodszych, dlatego każdy klient, bez względu na wiek, może z nich skorzystać w dowolnej chwili.
Zmiany, które wprowadza sieć, są odpowiedzią na głos klientów.
Sklepy, które od ostatniego weekendu można oglądać w odświeżonym formacie, to:
MediaMarkt Gdańsk (Al. Grunwaldzka 309), MediaMarkt Szczecin Atrium Molo (ul. Mieszka I 73), MediaMarkt Lublin (ul. Tomasza Zana 31), MediaMarkt Olsztyn (al. Generała Sikorskiego 28), MediaMarkt Legnica (ul. Schumana 17), MediaMarkt Koszalin (ul. Paderewskiego 1), MediaMarkt Szczecin Marcredo Center (ul. Andrzeja Struga 31 A), MediaMarkt Elbląg (ul. płk. Stanisław Dąbka 152), MediaMarkt Warszawa Targówek (ul. Głębocka 13), MediaMarkt Szczecin – Galeria Kaskada (al. Niepodległości 36).
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter