W Galerii Wroclavia klienci ponownie mogą nabywać kosmetyki w salonie sieci Inglot w nowym koncepcie. W sklepie zmieniona design wnętrza i przestrzeń sprzedażowa została wizualnie oddzielona od strefy make-up.
Z okazji ponownego otwarcia salonu dla klientów przygotowano promocje.
Salon Inglot w Galerii Wroclavia znajduje na poziomie 0, obok The Body Shop.
Tym, co wyróżnia Inglot spośród innych marek kosmetycznych, jest niezwykła różnorodność oferowanych kolekcji, innowacyjne myślenie o kosmetykach oraz zastosowanie najnowocześniejszych technologii przy ich wytwarzaniu. Marka może również poszczycić się tym, że nie testuje żadnych produktów ani komponentów na zwierzętach i figuruje na liście PETA jako cruelty-free. Warto przy tym wspomnieć, że 95% produktów Inglot powstaje w wyspecjalizowanych laboratoriach firmy w Przemyślu.
Niedawno do grona najemców Galerii Wroclavia dołączył Tavex. W nowym punkcie klienci mogą zakupić złoto lub srebro inwestycyjne, a także dokonać wymiany ponad 60 walut, zrealizować przekaz pieniężny, a także odebrać zamówienie internetowe.
W sercu Wrocławia
Galeria Wroclavia to lajfstajlowe centrum, zlokalizowane w samym sercu Wrocławia. Znajduje się w niej ponad 180 sklepów, restauracji i kawiarni oraz kino z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX, sala zabaw dla dzieci oraz klub fitness.
W 2023 roku Wroclavie odwiedziło 17,5 mln klientów. Na klientów centrum handlowego czeka 2000 miejsc parkingowych dla samochodów i 400 dla rowerów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
85 centrów handlowych w portfelu
Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 85 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.