Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Unibail-Rodamco-Westfield: Westfield Arkadia umacnia ofertę w sektorze fashion

14 czerwca marka COS otworzyła swój salon w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Sklep zajmuje powierzchnię 492 kw. Nowy salon wraz z otwarciem prezentuje kolekcje odzieży męskiej i damskiej na sezon Wiosna – Lato 2024.

Sklep, zaprojektowany we współpracy twórców marki ze specjalistami ds. aranżacji wnętrz i zrównoważonego rozwoju, prezentuje kolory, faktury i materiały, dobrane zgodnie z zasadami projektowania cyrkularnego.

Do stworzenia wełnianych dywanów Kasthall wykorzystano nadmiar przędzy
produkcyjnej, a technika ręcznego tkania i pozwoliła na ograniczenie ilości odpadów
w procesie ich powstawania. Stoły z papier-mâché i sklejki zostały wykonane ręcznie
przez firmę Paper Factor.

Wnętrze sklepu harmonijnie łączy elementy vintage z nowoczesnym wyposażeniem.
W głównej części wypoczynkowej znajdują się fotele Alky marki Giancarlo Piretti
oraz sofa Eave firmy Audo, które cechują się ergonomicznym designem i organicznymi, prostymi liniami. Ręcznie tapicerowane leżanki i siedziska od NOR11 zestawiono z ciemnym drewnem i nowoczesnymi meblami w przymierzalniach.

Sklep COS

Całość dopełniają kinkiety i lampy stołowe Bon Bon w cukierkowych kolorach, autorstwa Helle Mardahl, zapewniając ciepłe i przytulne oświetlenie w całym sklepie.

Nowy salon wraz z otwarciem prezentuje kolekcje odzieży męskiej i damskiej na sezon Wiosna – Lato 2024.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Największa centrum handlowe w Polsce

Na 117 tysiącach mkw. powierzchni handlowej w Westfield Arkadia w Warszawie znajduje się 260 lokali i punktów usługowych. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, liczne restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. W ofercie centrum klienci znajdą między innymi sklepy: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, La Mania, JD Sports, Rituals, Estée Lauder, Lego, Smyk, a także największe w Polsce centrum medyczne dla dzieci i młodzieży sieci Enel-med.

Westfield Arkadia należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 78 centrów handlowych w 12 krajach.