Womak rozbudowuje swoje flagowe centrum handlowe

Womak rozbudowuje Centrum Handlowe Swoja Olimpia we Wrocławiu. Powierzchnia II etapu będzie wynosić około 5500 mkw. i znajdzie się na niej również strefa gastronomiczna oraz wypoczynkowa. Womak jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

W maju 2021 przy ul. Swojczyckiej został otwarty pierwszy etap Centrum Handlowego, w którym znalazł się znany wszystkim sklep sieci LIDL oraz punkty uzupełniające ofertą spożywczą marketu: pieczywo, ciasta, wędliny, kawa, wino, warzywa, prasa czy jaja z ekologicznego wybiegu.

Dodatkowo oferta handlowa została wzbogacona o ofertę usługową, znajdującą się na wyższych kondygnacjach budynku: laboratorium diagnostyczne „Diagnostyka”, studio urody „Niebieskie Migdały”, centrum medyczne „Sports Medic” oraz przedszkole „Leśne Zuchy”.

Klienci mają do dyspozycji 90 naziemnych miejsc parkingowych, a docelowo po zakończeniu 2 etapu będzie ich ponad 220.

II etap rozbudowy

Aktualnie prowadzone są prace nad drugim etapem, który wzmocni ofertę całego kompleksu. Znajdą się w niej lokale restauracyjne z ogródkami, drogeria Rossmann, sklepy popularnej sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych, przestrzeń sportowo-rekreacyjna, 150 miejsc parkingowych.

Powierzchnia II etapu będzie wynosić około 5500 mkw. Obecnie trwa proces komercjalizacji II etapu Centrum Handlowego Swoja Olimpia.

Jak podaje portal gazety wrocławskiej na działkę wjechał już ciężki sprzęt. Wkrótce pojawią się tu pierwsze fundamenty, a całość ma być gotowa w drugiej połowie 2025 roku.

Womak Holding stoi na czele grupy kapitałowej istniejącej na polskim rynku już od ponad 20 lat, w której skład wchodzą m.in. spółki Womak Alfa, Womak Omega, Womak Gamma i Womak Lambda. Grupa Womak jest właścicielem i zarządcą obiektów komercyjnych w całej Polsce, m.in. w Rzeszowie, Olsztynie i Poznaniu, jednak głównym polem działalności, pozostaje Wrocław.

Szeroki portfel nieruchomości zapewnia bogatą ofertę najmu, ze względu na zróżnicowanie obiektów – od 2 do 24 tysięcy m². Grupa specjalizuje się w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi, komercjalizacji i administrowaniu obiektami handlowymi. Celem grupy jest kształtowanie przyjaznej i funkcjonalnej przestrzeni na miarę oczekiwań klientów oraz zapewnienie bezpiecznych i przewidywalnych realizacji biznesowych.