Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nowy kierunek rozwoju sieci supermarketów Stokrotka

Przy sklepach Stokrotka w 114 lokalizacjach w Polsce powstanie 276 nowych punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Tylko do końca tego roku użytkownicy elektryków zyskają 60 nowych miejsc i 138 punktów ładowania. W planach nie pominięto mniejszych miejscowości.

Te zapowiedzi są wynikiem podpisanej właśnie umowy partnerskiej z Inbalance grid – litewskim twórcą inteligentnych rozwiązań w zakresie elektromobilności.

Nowoczesne stacje ładowania Inbalance grid zostaną zainstalowane m.in. w Lublinie, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi oraz w mniejszych miastach i miejscowościach. Wiele z nich ma aktualnie zerową infrastrukturę do ładowania elektryków. To spora odmiana. Z oficjalnych danych wynika, że taka infrastruktura w Polsce koncentruje się niemal wyłącznie wokół największych miast.

W kierunku elektromobilności

Współpraca Stokrotki z Inbalance grid wzmocni polski ekosystem pojazdów elektrycznych i będzie kolejnym ważnym krokiem we wspieraniu kraju w przechodzeniu na zrównoważoną mobilność.

„Jesteśmy zadowoleni, że będziemy mogli wspierać właścicieli pojazdów elektrycznych i inspirować tych, którzy dopiero rozważają poruszanie się takim autem. Już wkrótce przy Stokrotkach powstaną wygodne i łatwe w obsłudze stacje, zintegrowane z popularnymi aplikacjami do ładowania. Dzięki temu klienci zyskają możliwość komfortowego połączenia zakupów w naszych sklepach z ładowaniem pojazdu” – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Prezes Inbalance grid, Simonas Stankus, zapewnia, że partnerstwo ze Stokrotką będzie początek wspólnego rozwijania elektromobilności w kraju.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Stokrotka zaufała naszym technologiom, gdyż nasze unikalne rozwiązania w zakresie równoważenia mocy oparte na chmurze oraz płynna integracja z systemami zarządzania budynkiem i wewnętrznymi systemami biznesowymi zapewniają korzyści zarówno dla naszych partnerów, jak i klientów końcowych. Ponadto nasz projekt jest zorientowany na skalowalność, więc bez problemu dostosuje się do rozwoju rynku w przyszłości” – wyjaśnia Simonas Stankus.

Sieć Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Neleży do Maxime Group. Sieć tworzy ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express.