NEINVER: FACTORY Ursus przyciąga kolejnych najemców

Warszawskie FACTORY Ursus, zarządzane przez NEINVER, wzmocniło ofertę outletową o dwie popularne marki na polskim rynku, czyli Samsonite i Ryłko. Salon pierwszej marki to blisko blisko 168 m.kw. powierzchni, a drugiej 160 m.kw. NEINVER jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

„Samsonite i Ryłko doskonale wpisują się w potrzeby zakupowe naszych outletowych klientów, wzmacniając portfolio najemców FACTORY Ursus w segmencie mid-mass market.

To już kolejne salony outletowe obu firm w centrach NEINVER, co jest dowodem na to, że FACTORY jest świetnym miejscem rozwoju marek. Cieszy nas powodzenie biznesowe naszych partnerów, którym oferujemy wsparcie na wszystkich etapach współpracy, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem, narzędziami analitycznymi i pomysłami” – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy w NEINVER.

Walizki i akcesoria podróżne od Samsonite

Salon Samsonite prezentuje pełen zestaw wysokiej jakości walizek na blisko 168 m.kw. powierzchni. Ofertę uzupełnia galanteria w postaci teczek, toreb komputerowych, torebek damskich, jak również parasoli i akcesoriów podróżnych – zarówno na dalekie wyprawy, jak i krótkie podróże biznesowe.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Centrum outletowe FACTORY Ursus charakteryzuje się dobrym położeniem oraz obecnością wielu ciekawych marek. Chcemy być częścią tej wyjątkowej oferty, docierając do kolejnego segmentu klientów, zainteresowanych outletową propozycją marki Samsonite” – mówi Janusz Sobieski, Retail Manager Samsonite.

Wystrój salonu wykonano w nowoczesnym, prostym stylu, łączącym naturalne drewno, białe ściany i metalowe, czarne regały. Marka postawiła na przestronne wnętrza, umożliwiające bardzo dobrą ekspozycję oferty, wzmocniona punktowym oświetleniem.

Samsonite w Factory Ursus

Marka Ryłko z ofertą butów i galanterii

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Polska marka Ryłko zaprasza klientów do salonu outletowego na 160 m.kw. W FACTORY Ursus oferuje szeroką propozycję obuwia dla kobiet i mężczyzn – na co dzień, w stylu sportowej elegancji, a także do formalnej garderoby, zaprojektowane w klasycznym jak i nowoczesnym wzornictwie. Do tego damskie torebki, portfele, paski i drobne akcesoria. W salonie Ryłko dominują białe meble i punktowe oświetlenie oraz wielkoformatowe, podświetlone ekrany promujące ofertę. Cały towar w pełnej gamie rozmiarów dostępny jest pod ręką.

„Sieć salonów Ryłko wciąż się rozrasta, inwestując w miejsca, gdzie sprawnie dociera do nowego grona klientów, jak również zbliża do osób już dobrze znających markę. Nie mogło nas zabraknąć w FACTORY Ursus” – mówi Danuta Szydłowska z Ryłko.

Z blisko 20 tys. m.kw. powierzchni

FACTORY Ursus to pierwsze centrum outletowe na polskim rynku, z szerokim zestawem marek premium i średniego segmentu niemal wszystkich kategorii: od mody damskiej i męskiej, obuwia, bielizny oraz galanterii skórzanej, przez bogatą reprezentację marek sportowych i dżinsu, po artykuły dla domu, kosmetyki i biżuterię.

Na blisko 20 tysiącach m.kw. gromadzi ponad setkę salonów outletowych lokalnych i światowych marek, w cenach stale obniżonych od 30% do 70%, a także punkty usługowe i kawiarnie.

Outlet posiada dwa parkingi – naziemny i podziemny z miejscami dla rodzin, ładowarki do aut elektrycznych oraz stacje rowerowe. Wnętrza są w pełni przystosowane dla osób mających trudności w poruszaniu się. Zadbano też o punkty ładowania urządzeń mobilnych, pokoje dla rodziców z dziećmi i plac zabaw.

Sieć FACTORY w Polsce prowadzi NEINVER – wiodący europejski zarządca, deweloper oraz inwestor rynku centrów outletowych.

Z 17 outletami i 4 parkami handlowymi w portfolio

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.