Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

MODIVO kontynuuje ekspansję na zagranicznych rynkach

Grupa MODIVO wzmacnia sprzedaż transgraniczną, rozszerzając platformę marketplace o kolejne rynki. Tym razem zadebiutowała w Czechach. Dostęp do nowych produktów zyskali także polscy użytkownicy, którzy mogą już kupować bezpośrednio od włoskich partnerów. 

Mając na uwadze zwiększanie dostępności produktowej i rozmiarowej, a także rozbudowywanie asortymentu o nowe kategorie, w tym home&decor oraz beauty, MODIVO rozszerza działalność swojego marketplace. Platforma zadebiutowała pod koniec 2022 r. Od czerwca ubiegłego roku jest także dostępna dla klientów we Włoszech, którzy mogą zamawiać artykuły polskich sklepów oraz lokalnych, profesjonalnych sprzedawców. Nowością jest uruchomienie kierunku Włochy-Polska. Pierwszy włoski partner włączył na start kilka tysięcy ofert, a ich liczba sukcesywnie rośnie. 

„Wejście na rynek włoski pozwoliło nam zebrać cenne doświadczenia i przetrzeć szlaki. Działania cross-border wymagają koordynacji prac wielu zespołów technologicznych i biznesowych, a także ścisłej współpracy z lokalnymi partnerami. Na bazie tego wdrożenia przygotowaliśmy rozwiązania, które umożliwiły nam debiut w kolejnym kraju” – mówi Monika Wiorek, Dyrektorka Marketplace w Grupie MODIVO. 

Kolejnym rynkiem, na którym MODIVO prowadzi sprzedaż za pośrednictwem marketplace są Czechy. Oferta w modelu cross-border 3P obejmuje kierunek Polska-Czechy. Do wystawienia asortymentu zaproszeni zostali sprawdzeni partnerzy, którzy mieli już okazję współpracować z Grupą na poziomie lokalnym i międzynarodowym. Oznacza to ponad 22 tys. nowych ofert dla klientów modivo.cz. Grupa pracuje nad włączeniem kolejnych sklepów. 

„Wybór Czech na kolejną lokalizację z dostępem do marketplace był dla nas naturalny. To nie tylko bliskość terytorialna, wpływająca na pozytywne customer experience związane z wysyłką, ale też kulturowa. Czechy to pierwszy zagraniczny rynek, na którym rozpoczęliśmy sprzedaż online, tam również debiutowaliśmy z konceptem stacjonarnym. Przez lata mogliśmy dobrze poznać naszych klientów, ich potrzeby i oczekiwania” – dodaje Monika Wiorek. 

Łącznie marketplace MODIVO tworzy już ponad 700 tys. aktywnych ofert na trzech europejskich rynkach. 

Multibrandowy sklep z modą

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

MODIVO to multibrand z modą, który oferuje produkty z sektorów streetwear, casual i premium. Od rozpoczęcia działalności w 2019 r. marka prężnie się rozwija, dzięki czemu dzisiaj działa już na 16 europejskich rynkach, tworząc przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – w MODIVO premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych, także za sprawą zaawansowanych rozwiązań technologicznych, wykorzystywanych w sklepach stacjonarnych, gdzie ofertę MODIVO przegląda się na tabletach, a produkty można przymierzać w interaktywnych przymierzalniach.

W 2022 r. MODIVO uruchomiło marketplace, dzięki czemu klienci zyskali dostęp do jeszcze szerszego asortymentu i nowych kategorii produktowych, w tym home&decor oraz beauty. Niespełna rok po starcie platformy w Polsce, marketplace został wdrożony na rynku włoskim.

Od 2016 roku MODIVO SA jest częścią Grupy CCC.

MODIVO posiada ponad 50 stacjonarnych zlokalizowanych w Polsce, Czechach, Rumunii, na Łotwie oraz Słowacji.