EPP: Galeria Młociny z coraz atrakcyjniejszym tenant-mixem

Grono najemców Galerii Młociny wzbogaciło się o markę Intimissimi Uomo. Sklep męskiej marki odzieżwej znajduje się na parterze, koło salonu Intimissimi. EPP jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Intimissimi Uomo to nowa męska marka odzieżowa poświęcona nowoczesnemu mężczyźnie, dbającemu o swój wygląd, ceniącemu sobie wysoką jakość oraz zwracającego uwagę na detale. Marka jest synonimem stylu, jakości oraz komfortu.

Intimissimi Uomo zaspokaja potrzeby swoich klientów, oferując im szeroką gamę produktów, takich jak bielizna, piżamy, akcesoria, jak również odzież, tworząc kompleksowe propozycje, które mogą towarzyszyć mężczyźnie w wielu momentach jego życia. Dzięki swoim kolekcjom pozwala mężczyznom wyrażać siebie i czuć się komfortowo każdego dnia.

Wyjątkowe miejsce na mapie handlowej Warszawy

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court.

Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.