Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Monnari na ostatniej prostej do przejęcia 5.10.15

Monna Nice, spółka z grupy Monnari Trade, podpisała przedwstępną umowę kupna 100 proc. udziałów w cypryjskiej spółce Hemoca Holdings Limited, która ma 50,1 proc. akcji Komeksu, właściciela marki odzieżowej 5.10.15.

Łodzka spółka Inwest Estate zamierza sprzedać na rzecz Spółki posiadane udziały za cenę w łącznej wysokości 3 073 000, 00 zł, w tym z tytułu: nabycia udziałów – 2 673 000 zł oraz cesji wierzytelności (udzielonej przez Sprzedającego pożyczki) 400 000,00 zł.

Warunkiem zawarcia transakcji jest pozytywna decyzja Prezesa UOKiK.

Na drodze do przejęcia

Najpierw został podpisany list intencyjny mający na celu podjęcie rozmów i negocjacji zmierzających do ustalenia szczegółowych zasad i warunków nabycia przez Monnari (lub podmiot z grupy kapitałowej Monnari) od Hemoca, posiadanego pakietu akcji spółki Komex, stanowiącego 50,056%.

W ocenie Monari Trade, zakup spółki z branży odzieżowej z segmentu dziecięcego, pod rozpoznawalną marką, będzie komplementarny dla Grupy Kapitałowej oraz przyniesie silne kompetencje w nowym obszarze branży odzieżowej.

Marka ubrań dla dzieci

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Marka 5.10.15. od blisko 30 lat wspiera rodziny w zakupach wygodnych i modnych ubrań oraz dodatków dla dzieci. Znajomość rynku i potrzeb konsumentów są składowymi sukcesu marki, które w trakcie wielu lat działalności pozwoliły marce dostrzegać nowe przestrzenie do rozwoju.

Obecnie 5.10.15. jest już nie tylko siecią blisko 260 punktów stacjonarnych w całej Polsce, ale głównie multibrandową platformą sprzedażową oferującą produkty znanych marek dla kobiet, dzieci, rodziny, a także do domu.

Polska marka modowa

Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od samego początku swojej działalności marka charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz toreb dostępny jest w 209 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46. Ta rozmaitość sprawia, że marka jest dostępna dla każdej kobiety chcącej poczuć się wyjątkowo.