Savills wzmacnia i rozwija kluczowe działy firmy

Savills wprowadza istotne zmiany i awanse w swoich strukturach w działach zajmujących się doradztwem inwestycyjnym, wycenami oraz komunikacją i marketingiem. Wzmocnienie i rozwój zespołu w oparciu o kompetencje doświadczonych menedżerek to odpowiedź na zmieniające się warunki rynkowe i potrzeby klientów.

„Z przyjemnością ogłaszamy istotne zmiany i awanse w naszych strukturach doradztwa inwestycyjnego, wycen oraz komunikacji i marketingu. Rozwój zespołu Savills bazuje na kompetencjach doświadczonych menedżerek i jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się warunki rynkowe oraz potrzeby naszych klientów. Podjęte decyzje są szczególne, gdyż zbiegają się z obchodami 20-lecia firmy w Polsce i jestem przekonany, że nie tylko wzmocnią nasz zespół, ale także przyniosą korzyści zarówno naszej firmie, jak i naszym klientom, umożliwiając dalsze świadczenie usług na najwyższym poziomie” podkreśla Kamil Kowa, dyrektor zarządzający Savills Polska.

Karina Szafrańska – nowa szefowa Działu Wycen – Head of Valuations

Karina Szafrańska objęła stanowisko szefowej działu wycen – Head of Valuations. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu zajmującego się kompleksowym doradztwem w zakresie wycen nieruchomości we wszystkich sektorach rynku.

Karina posiada 19-letnie doświadczenie w obszarze wycen nieruchomości na rynku polskim oraz w regionie CEE, obejmujące: nieruchomości komercyjne, hotele, nieruchomości mieszkaniowe, w tym PRS, domy studenckie oraz grunty deweloperskie. Z Savills jest związana nieprzerwanie od 2006 roku.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przez ostatnie lata współpracowała z największymi deweloperami i kluczowymi instytucjami finansowymi w Polsce. Jej doświadczenie obejmuje doradztwo na rynku nieruchomości w Polsce oraz w regionie CEE, w tym między innymi: wyceny portfeli nieruchomości na potrzeby sprawozdań finansowych, wyceny dla banków, na potrzeby transakcji i arbitrażowe oraz audyty NOI.

Karina Szafrańska posiada tytuł magistra gospodarki przestrzennej Politechniki Wrocławskiej oraz rzeczoznawcy majątkowego. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Zarządzania, Wycen i Utrzymania Nieruchomości, a także zarządzania nieruchomościami na Sheffield Hallam University. Od 2011 roku jest także członkinią RICS.

Małgorzata Lińska-Bator – obejmuje stanowisko dyrektorki w Dziale Doradztwa Inwestycyjnego

Małgorzata Lińska-Bator awansuje wewnętrznie przechodząc do działu doradztwa inwestycyjnego. Małgorzata posiada ponad 18-letnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych w Polsce i regionie CEE, w tym w wycenie nieruchomości z dowolnego sektora, studiach wykonalności, optymalizacji kosztów nieruchomości i w procesach transakcyjnych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Do zespołu Savills dołączyła w 2015 roku, a od 2018 roku koncentrowała się na obsłudze sektora przemysłowego i logistycznego. Jako zastępczyni dyrektora działu, przygotowała wyceny dla ponad 150 parków przemysłowych, co przekłada się na prawie 7 milionów mkw. powierzchni.

Małgorzata Lińska-Bator jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Skończyła również studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Posiada tytuł rzeczoznawcy majątkowego oraz jest członkinią RICS.

Małgorzata Linska-Bator, Savills

Marta Kołodziejska – nowa dyrektorka marketingu i komunikacji (Head of Marketing & Communication)

Marta Kołodziejska objęła stanowisko Head of Marketing & Communication. Marta ma ponad 17-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych.

Przed dołączeniem do Savills odpowiadała za działania marketingowe i komunikacyjne w firmie Hillwood jako Marketing & Communications Manager, a wcześniej w firmie Goodman (obecnie GLP) pełniła rolę Marketing Officer.

Nowa dyrektorka będzie odpowiedzialna za strategiczne działania w obszarach PR oraz marketingu. Skupi się na wzmocnieniu komunikacji z rynkiem, wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także na rozwoju projektów firmy związanych m.in. z nowymi technologiami.

Marta jest entuzjastką wykorzystywania nowatorskich narzędzi technologicznych oraz aktywnie angażuje się w integrację innowacyjnych rozwiązań z praktykami marketingowymi. Ukończyła studia z zakresu Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Infrastruktury i Zarządzania, a także studia podyplomowe na kierunkach Pośrednictwo oraz Zarządzanie Nieruchomościami na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Marta Kołodziejska, Savills

Zmiany personalne wprowadzone w firmie Savills mają na celu wzmocnienie zespołu, co pozwoli na jeszcze skuteczniejsze realizowanie strategii i celów organizacji.