APSYS: Posnania z kluczowym najemcą z sektora gastronomicznego

1 sierpnia sieć restauracji Popeyes otworzy lokal w Poznaniu w galerii Posnania przy ul. Pleszewskiej 1. Będzie to jednocześnie 7 restauracja w Polsce, dotychczasowe znajdują się we Wrocławiu, Szczecinie i Warszawie.

Dokładnie 7 lipca Popeyes świętował swoje pierwsze urodziny w Polsce i choć od debiutu w naszym kraju minął zaledwie rok marka już zyskała wielbicieli swojej luizjańskiej kuchni. Teraz także poznaniacy będą mogli przekonać się w czym tkwi sekret jej niepowtarzalnego smaku.

Flagowym daniem jest świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka, z doskonałymi dodatkami i wyrazistymi przyprawami w stylu Luizjany, które pokochały miliony smakoszy na całym świecie.

„Poznań to jedno z ważniejszych miast na gastronomicznej mapie Polski, w którym od samego początku planowaliśmy się pojawić. To właśnie o restauracje w Poznaniu najczęściej pytali także internauci na naszych profilach społecznościowych, tym bardziej cieszymy się, że już 1 sierpnia będziemy mogli dla nich otworzyć nasze drzwi. Jak zawsze z okazji otwarcia w nowym mieście przygotowaliśmy dla gości szereg niespodzianek” mówi Kamila Węcka, Marketing Manager, Popeyes w Polsce.

Atrakcje na otwarcie

PARTNER PORTALU

Kaufland

Popeyes woferuje im roczny voucher na darmowe kanapki Chicken Sandwich. Zwyciężą trzy pierwsze osoby, które ustawią się w kolejce w specjalnie oznaczonej strefie (pomarańczowy dywan i flagi z logo Popeyes) przed głównym wejściem Posnani, zgodnie z regulaminem wydarzenia*. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia. Oczekiwanie w kolejce umili gościom zespół Brass Band grający muzykę na żywo, wydarzenie będzie można uwiecznić na zdjęciach w fotobudce. Do dyspozycji odwiedzających będzie także stanowisko do kreatywnego brandowania butów, odzieży i akcesoriów.

Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości. Smak soczystego i chrupiącego kurczaka oraz wyrazistych przypraw inspirowanych kuchnią z Luizjany zaskoczą niejedno podniebienie. Goście Posnani zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wings, Chicken Tenders, a do tego autorskie dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo.

Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. Popeyes w swoim menu czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych. Marka wyróżnia się smakiem, ale i energią pulsującą w luizjańskich rytmach, dlatego podczas pierwszego dnia otwarcia restauracji w Poznaniu możemy spodziewać się, że będzie nie tylko smacznie, ale i głośno, kolorowo i radośnie jak na tętniących życiem ulicach Nowego Orleanu, zapowiadają przedstawiciele sieci.

Z korzeniami w Luizjanie

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Popeyes powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.

W portfelu Apsys

Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.

W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.