Marka biżuteryjna YES umacnia swoją pozycję u naszych południowych sąsiadów. Otworzyła tam dwa nowe salony, jeden na Słowacji, a drugi w Czechach.
Na początku września marka biżuteryjna YES otworzyła dwa kolejne sklepy – jeden na Słowacji i jeden w Czechach. Na Słowacji salon został uruchomiony w sklep w centrum handlowym Europa w Bańskiej Bystrzycy. Placówka w Czechach zlokalizowana jest w parku handlowym Avion w Ostrawie. Powstał on w rodzinnym koncepcie, w którym oprócz strefy dla kobiet i mężczyzn znajduje się też dla strefa dla dzieci.
Firma YES poinformowała też, że kolejne otwarcia w Czechach i na Słowacji są już w toku.
Nowe salony dołączą do sieci zagranicznych placówek YES. Pierwszy salon na Słowacji marki YES znajduje się w Avion Shopping Park Bratysława. Kolejne w Centrum Handlowego Aupark Žilina oraz w Eurovea w Bratysławie
Ponadto marka biżuteryjna YES posiada u naszych południowych sąsiadów sklepy w Czechach w Metropole Zlicin Praga, Palladium Praga, Arkády Pankrác Praga, Harfa Praga, Brno Špalíček, Fontana Karlove Vary, Atrium Flora Praga, Plaza Pilzno.
PARTNER PORTALU
Ponad 40 lat na rynku
Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.
Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.
YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów oraz sklep internetowy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter