Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
25 lipca swoje drzwi otworzy nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie. Lokal w Elektrowni Powiśle będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i orzeźwiających napojów, ale także pyszne przekąski. Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni liczącej 256 mkw. wraz z ogródkiem zaoferuje 96 miejsc siedzących. Starbucks – tradycyjnie już – jest Partnerem Kawowym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.
Najnowsza kawiarnia znanej sieci zostanie otwarta w Warszawie, przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 43A, czyli w Elektrowni Powiśle. Nowa kawiarnia idealnie wpasuje się w klimat tego miejsca, a Goście Elektrowni na pewno ucieszą się z obecności lokalu marki.
„Bardzo się cieszymy, że już 25 lipca będziemy mogli świętować otwarcie naszej nowej kawiarni w Elektrowni Powiśle. Jest to niezwykle atrakcyjne miejsce na mapie Warszawy, które dzięki swojemu wyjątkowemu klimatowi i niepowtarzalności, cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców miasta” – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
„Najnowszy lokal zapewni naszym sympatykom w stolicy jeszcze łatwiejszy dostęp do ich ulubionych napojów oraz możliwość odpoczynku w unikalnym, industrialnym wnętrzu. Chcemy, aby jak najwięcej osób mogło cieszyć się wyjątkowymi chwilami w Starbucks”.
Nowo otwarta kawiarnia o powierzchni liczącej 256 mkw. wraz z ogródkiem, to aż 96 miejsc siedzących.
W nowym lokalu Starbucks Goście będą mogli cieszyć się kultowymi napojami marki, jak i spróbować jej letnich nowości. W ofercie sieci znajdą się również smakowite przekąski, przygotowywane z prostych, wysokiej jakości składników. To świetne miejsce nie tylko na poranną lub popołudniową kawę, ale też słodki deser, świeżo wypiekane croissanty czy pyszna kanapkę. Marka zawsze dba o wszystkich swoich Gości, dlatego w ofercie znajdują się także wegetariańskie oraz wegańskie opcje kultowych napojów oraz smakołyków.
Dla wielu osób kawiarnie Starbucks to przestrzeń, gdzie mogą naprawdę odpocząć, spędzić razem czas i naładować się pozytywną energią. Wizyta w jej lokalach to dla nich gwarancja wyjątkowych doświadczeń smakowych, najwyższej jakości kawy i znakomitej obsługi. A dzięki nieograniczonej możliwości personalizacji ulubionych napojów, każdy Gość znajdzie tu coś dla siebie. No i to imię na kubeczku.
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na zobowiązaniu i przyjętych wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarcza swoim klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.
Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.