INTERSPORT Polska według wstępnych szacunków osiągnął łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. w wysokości 45.276 tys. zł, czyli o 5,2% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 43.025 tys. zł). Wzrosła również sprzedaż poprzez e-commerce.
Spółka osiągnęła wzrost sprzedaży w kanale internetowym, w I kwartale roku obrotowego 2024/2025 sprzedaż wyniosła 8.554 tys. zł co oznacza wzrost na poziomie 11,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (było: 7.648 tys. zł).
Intersport po zmianie właściciela
W ubiegłym roku pakiet większościowy sieci sklepów sportowych Intersport Polska przejęła ukraińska miliarderka Galyna Fiodorowna Gereg oraz cypryjski Paravita Holding Limited. Fiodorowna jest m.in. współwłaścicielką sieci hipermarketów budowlanych „Epicentr” na Ukrainie.
Umowa przejęcia zakładała między innymi inwestycje o wartości 10 mln euro, które mają być przeznaczona na otwarcie nowych sklepów i modernizację działających.
PARTNER PORTALU
„Z ogromną radością chciałbym Was poinformować, że dziś w imieniu Spółki podpisałem umowę inwestycyjną (szczegóły w raporcie giełdowym), która zakłada podniesienie kapitału poprzez emisje Akcji. Środki za sprzedaż akcji Spółka planuje przeznaczyć w głównej mierze na szeroko pojęty rozwój, w tym również rozwój Pracowników. Jestem pewien, że z Nowym Inwestorem, uda się Nam osiągnąć zakładany cel jakim jest pozycja nr 1 w Naszym segmencie rynku. To ambitne, ale i realne zadanie, które dzięki inwestycji, wsparciu osobowemu oraz know how Naszego partnera z Ukrainy uda się wspólnie zrealizować. Jako jeszcze bardzie silny #teamINTERSPORT ! – napisał w kwietniu 2023 Marek Kaczmarek, Prezes Intersport.
Z 32. salonami
GRUPA INTERSPORT- jest największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Zrzesza podmioty prowadzące samodzielną działalność, przy wykorzystaniu znaku towarowego INTERSPORT i marek własnych INTERSPORT, dokonujące wspólnych zakupów i korzystające ze wspólnego modelu działalności gospodarczej, ujętego w formie ujednoliconych międzynarodowo standardów.
Spółka INTERSPORT Polska od 2005 roku jest członkiem międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie RP. Dzięki pozyskaniu silnego partnera biznesowego ma dostęp do najlepszych cen zakupowych produktów oraz dostęp do międzynarodowych kampanii marketingowych ekskluzywnych marek takich jak Nike, Adidas, Asics i Reebok. Spółka prowadzi działalność handlową w 32 salonach własnych, które zlokalizowane są w 21 największych miastach Polski.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter