Sieć perfumerii Douglas kontynuuje plany ekspansyjne i modernizuje kolejne punkty sprzedaży stacjonarnej, tym razem w galerii OMNI Molo w Szczecinie oraz w galerii Madison w Gdańsku. Salon w galerii Madison Gdańsk o powierzchni 260 mkw. oraz w galerii OMNI Molo Szczecin o powierzchni 255 mkw. prezentując aktualny koncept perfumerii została zaaranżowana według najwyższych standardów i aktualnych wymogów.
Re-otwarcia przypadają kolejno na dni 26 i 27 lipca br.
Douglas stawiając na wyjątkowe doświadczenia zakupowe konsumentów, zapewnił szereg udogodnień oraz innowacyjnych rozwiązań.
Jednym z fundamentów ekspansji Douglas w Polsce jest dostosowanie wszystkich przestrzeni do jak najbardziej aktualnego i nowoczesnego konceptu Douglas Beauty Store, który daleki jest od tradycyjnego modelu perfumerii. Marka inwestuje w modernizacje zarówno w aglomeracjach jak i mniejszych ośrodkach miejskich. Dzięki uważnej obserwacji rynku i badaniom stale zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów, Douglas stał się liderem branży premium beauty w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Łącznie w dziewięciu krajach tego regionu (Polska, Łotwa, Litwa, Czechy, Estonia, Słowacja, Węgry, Bułgaria Rumunia) Douglas posiada 310 perfumerii stacjonarnych, z czego ponad 150 w samej Polsce.
PARTNER PORTALU
W nowym koncepcie
Przestrzeń w galerii Madison Gdańsk o powierzchni 260 mkw. oraz w galerii OMNI Molo Szczecin o powierzchni 255 mkw. prezentując aktualny koncept perfumerii została zaaranżowana według najwyższych standardów i aktualnych wymogów. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia. Na salach sprzedaży zamontowano nowe meble oraz podwieszane sufity. Dodatkowo perfumerie zostały wzbogacone o elementy identyfikacji wizualnej, a także ekrany digital i multimedialne witryny, które w ogromnym stopniu wpływają na funkcjonalność i estetykę wnętrz.
Bogata oferta
Z całą pewnością jedno się nie zmieniło. Klienci nadal mogą wybierać spośród szerokiego asortymentu kilkunastu tysięcy produktów marek, zarówno wyspecjalizowanych i niszowych, jak i tych najważniejszych z obszaru premium beauty. Zadowoleni będą również przedstawiciele pokolenia Z, którzy znajdą w perfumeriach ulubione produkty często pojawiające się w social mediach oraz marki celebryckie i influencerskie. Na konsumentów czeka pełna gama kategorii: zapachy damskie i męskie, pielęgnacja twarzy, ciała i włosów (również mężczyzn), a także makijaż. Na miejscu dostępne są marki takie, jak: Caudalie, Korres, Origins, Sol de Janeiro, Douglas Collection, dr. Susanne von Schmiedeberg, Estee Lauder, czy Sensai i wiele innych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Przy rewitalizacjach perfumerii stawiamy na duże i zauważalne zmiany, by móc przedstawić klientowi szereg możliwości, jakie oferujemy i maksymalnie ułatwić mu zakupy. Niezmiennie istotnym punktem strategii jest zapewnienie mu prawdziwie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, zarówno poprzez rozwój naszej oferty usług, jak i szerokiego wachlarza marek oraz produktów, aby móc trafiać we wszystkie jego potrzeby. Unowocześnienia perfumerii w Gdańsku i Szczecinie wpisują się w tę strategię i przenoszą nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.
W modelu omnichannel
Silnym punktem generalnej strategii rozwoju i największą siłą sieci jest podejście omnichannel. Douglas stale wdraża innowacyjne rozwiązania łączące kanały offline i online w celu zapewnienia wygody zakupów. Jednym z nich jest możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. Klienci mogą też skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.
To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest także aplikacja Douglas, która ułatwia nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu – Beuaty Mirror.
Nie tylko drogerie
Tworzenie prawdziwych perfumerii przyszłości Douglas opiera na zapewnieniu usług niczym z prawdziwego salonu piękności, co spotyka się z ogromnym uznaniem klientów. Sieć oferuje 30 stałych gabinetów SPA w wybranych perfumeriach oraz 13 mobilnych kabin SPA w całej Polsce. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, proponuje szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder.
Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Dodatkowo, w każdej perfumerii klienci mogą skorzystać z indywidualnych porad w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, a także bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatnego 5 min. makijażu.
Perfumeria Douglas w galerii Madison w Gdańsku znajduje się na Starym Mieście przy ulicy Rajskiej 10, w pobliżu głównej trasy z Gdańska do Gdyni przy ulicy Podwale Grodzkie. Natomiast Douglas w galerii OMNI Molo Szczecin mieści się w położeniu przy DK13, przy ul. Mieszka I 73.