Popeyes otworzy 1 sierpnia swoją restaurację w galerii Posnania. Już w poniedziałek zaskoczył mieszkańców Poznania szykując dla nich niespodzianki na ulicach miasta. Sieć jeszcze przed oficjalnym debiutem postanowiła zachęcić klientów do skosztowania swoich potraw, częstując ich kultową kanapką Chicken Sandwich oraz rozdając letnie gadżety.
A wszystko to jak zawsze w muzycznej oprawie brass bandu, który przemieszczał się rowerami po najbardziej charakterystycznych miejscach. Kanapki “rozeszły się w mgnieniu oka”.
Z okazji otwarcia Popeyes jak zawsze przygotował niespodzianki – trzy roczne bezpłatne vouchery na kultową kanapkę Chicken Sandwich, darmowa kanapka Chicken Sandwich dla pierwszych 100 osób, Brass Band na żywo, czy fotobudka,a to tylko niektóre z atrakcji. Jednak tym, co zawsze najbardziej przyciąga ludzi do Popeyes jest oczywiście soczysty kurczak w chrupiącej panierce, który stanowi podstawę menu. Pokochały go już miliony osób na całym świecie, a teraz tego wyjątkowego smaku będą mogli skosztować także poznanianie.
“Pyry lubią dużo sosu” – śpiewa poznański raper Paluch i Popeyes o tym doskonale wie, dlatego poza daniami z kurczaka szczególnie poleca także słynne Cajun Fries w wersji klasycznej oraz Supreme Fries w sosie serowym ze szczypiorkiem. By jeszcze lepiej poznać Poznań w poniedziałek marka wyszła, a właściwie wyjechała rowerami na ulice miasta hucznie zapraszając na otwarcie restauracji.
„To zawsze jest dla nas niesamowity moment – pierwsze spotkanie z nowymi gośćmi, w nowym mieście. Lubimy patrzeć na ich reakcje i zadowolone miny tuż po skonsumowaniu naszych kultowych dań. Nie możemy się doczekać, by ugościć mieszkańców Poznania, zapraszamy ich jutro od godziny 11:00. Nasza kuchnia i cały zespół są w gotowości, pierwsze zamknięte poczęstunki wypadły bardzo pozytywnie, czekamy na Was poznanianie” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
PARTNER PORTALU
Bogate menu
Flagowym daniem Popeyes jest świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka, z doskonałymi dodatkami i wyrazistymi przyprawami w stylu Luizjany. Popeyes wie jak sprawić radość swoim gościom i także w Poznaniu oferuje im roczny voucher na darmowe kanapki Chicken Sandwich. Zwyciężą trzy pierwsze osoby, które ustawią się w kolejce w specjalnie oznaczonej strefie (pomarańczowy dywan i flagi z logo Popeyes) przed głównym wejściem Posnani, zgodnie z regulaminem wydarzenia*. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia. Oczekiwanie w kolejce umili gościom zespół Brass Band grający muzykę na żywo, wydarzenie będzie można uwiecznić na zdjęciach w fotobudce. Do dyspozycji odwiedzających będzie także stanowisko do kreatywnego brandowania butów, odzieży i akcesoriów.
Goście Posnani zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wing&Nuggets, Chicken Tenders, a do tego autorskie dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. Restauracja Popeyes w Poznaniu będzie 7 lokalem w Polsce, dotychczasowe znajdują się we Wrocławiu, Szczecinie i Warszawie.
Z korzeniami w Luzjanie
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Popeyes powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Nowo powstająca restauracja Popeyes otwarta będzie w godzinach od 10:00 do 22:00.
W portfelu Apsys
Na 100 tys. mkw. galerii Posnania znajduje się 40 wielko- i średnio-powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.
W galerii Posnania jest pierwszy w Poznaniu całoroczny food hall – Food Fyrtel.
W sumie w ofercie jest 300 marek. Posnania oferuje wyjątkowe połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami, a także indywidualne concept story znanych i cenionych projektantów.