Nowa odsłona perfumerii Douglas w krakowskim centrum M1

Douglas odświeża perfumerię w centrum handlowym M1 w Krakowie, zapraszając klientów do centrum świata premium beauty. Nowoczesna aranżacja salonu o powierzchni 218 m2 prezentuje najnowszy i najbardziej aktualny koncept Douglas Beauty Store. Re-otwarciu towarzyszyć będą prezenty dla pierwszych 100 klientów oraz dodatkowe rabaty.

W ramach strategii ekspansyjnej Douglas otwiera nowe perfumerie i przeprowadza modernizacje w całej Polsce. Wszystko po to, aby móc zaproponować klientom znacznie więcej niż standardowe zakupy kosmetyczne. Dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu w Polsce i CEE oraz wzrostowi zamożności i zmieniającym się trendom konsumenckim Douglas ewaluował w swej koncepcji od selektywnej perfumerii do nowoczesnego omnikanałowego „beauty store”.

Douglas

Perfumeria w galerii M1 w Krakowie została zaaranżowana w najwyższym standardzie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. Wyjątkowe wnętrze zachęca do doświadczania piękna w każdy możliwy sposób. Rewitalizacji poddano zarówno oświetlenie, jak i elementy wyposażenia, takie jak meble, co pozwoliło zwiększyć funkcjonalność oraz ergonomię perfumerii oraz jeszcze lepiej wyeksponować linie produktów kosmetycznych. Zamontowano także podwieszane sufity oraz elementy identyfikacji wizualnej, które znacznie wzbogacają estetykę wnętrza.

Na klientów czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów marek, zarówno wyspecjalizowanych i niszowych, jak i tych najważniejszych z obszaru premium beauty oraz trendy z social mediów, popularne wśród przedstawicieli pokolenia Z. Wybierać mogą z szerokiej gamy kategorii: zapachy damskie i męskie, pielęgnacja twarzy, ciała i włosów (również mężczyzn), a także makijaż. Na miejscu dostępne są marki takie, jak: Caudalie, Korres, Origins, Sol de Janeiro, Douglas Collection, dr. Susanne von Schmiedeberg, Estée Lauder czy Sensai i wiele innych.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Rozwijamy naszą sieć stacjonarną nie tylko w największych miastach, ale także w tych o średniej liczbie mieszkańców. Widzimy, że Douglas w dwóch formatach, premium i luxury, doskonale się wpisuj w oczekiwania klientów na rynku polskim, ale również w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Stale unowocześniamy przestrzeń, aby maksymalnie zwiększyć jej funkcjonalność oraz by móc zapewnić naszym klientom jak największy komfort zakupów. Prezentując najnowszy i odświeżony koncept perfumerii w galerii M1 w Krakowie, zapraszamy nawet najbardziej wymagających konsumentów do świata premium beauty” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas

Marka silnie inwestuje w model omnichannelowy i nieustannie rozwija rozwiązania dopasowane dla obu kanałów sprzedaży, by móc zapewnić konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają Douglas w perfumerii stacjonarnej, czy internetowej. Klienci mają możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy. Mogą też np. skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect.

Od niedawna dostępna jest także w formie Click & Collect Express, która umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest też aplikacja Douglas ułatwiająca nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu – Beuaty Mirror czy strefy dla kartowiczów albo wishliście, odpowiadającej na zakupy ROPO. Dodatkowo Douglas proponuje pełen benefitów system lojalnościowy – jeden dla obu kanałów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Według marki polscy konsumenci rynku premium są bardzo wymagający. Ogromnie istotne są dla nich nie tylko wygoda, korzystna cena i wysoka jakość, ale także tzw. doświadczenie zakupowe. Coraz bardziej widoczny jest silny trend „beauty tech”, na który Douglas również odpowiada. W perfumeriach wykorzystywane są nowoczesne, zaawansowane technologicznie urządzenia, które profesjonalnie analizują skórę konsumentek, co pozwala ekspertom na dobranie odpowiednich produktów pielęgnacyjnych. W 37 perfumeriach działają salony SPA oferujące szeroki wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder i usług kosmetycznych oraz fryzjerskich. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach działają tzw. mobilne kabiny. W każdej perfumerii są stanowiska do makijażu, gdzie klienci
z doradztwem ekspertów mogą przetestować produkty. Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Ponadto Douglas regularnie organizuje różnorodne eventy w perfumeriach, bardzo cenione i lubiane przez klientów.

Europejski lider

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych. Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.