Berlin Döner Kebap: jeden miesiąc, dwa otwarcia, ponad 70 lokali w kraju

Sieć restauracji Berlin Döner Kebap otworzyła właśnie dwa nowe punkty w Szczecinie – Hakena Kaufland oraz Manhattan Kaufland. Oba lokale rozpoczęły działalność na początku sierpnia, stanowiąc 15 i 16 otwarcie w tym mieście. Na terenie całej Polski Berlin Döner Kebap posiada już ponad 70 lokali.

Berlin Döner Kebap to marka znana i ceniona za jakość oraz świeżość serwowanych dań, a także za indywidualne podejście do klienta. Otwarcie dwóch nowych punktów typu Outdoor Food Concept w Szczecinie to nie tylko poszerzenie oferty kulinarnej miasta, ale również potwierdzenie zaangażowania marki w ciągły rozwój na rynku gastronomicznym.

W menu nowych punktów znajdziemy zarówno tradycyjne kebaby, jak i unikalne propozycje, które z pewnością zainteresują odwiedzających, takie jak Rollo Farmer czy Kebap Deluxe. Dostępne są również opcje bezmięsne, takie jak falafel oraz oryginalny cypryjski ser halloumi. Celem sieci jest dostarczanie wartościowego smaku i najwyższej jakości w każdym posiłku, co przekłada się na satysfakcję Gości.

Na obu otwarciach marka postanowiła wesprzeć firmę Aksam, producenta Paluszków Beskidzkie, po pożarze hal produkcyjnych. Przez oba weekendy otwarciowe rozdawali paczki paluszków do każdego zamówienia. To mała cegiełka wsparcia dla Aksam w trudnym dla nich czasie oraz dodatkowy gest dla Gości sieci, by umilić im pierwsze wrażenia z otwarcia.

Dziesięć nowych restauracji w roku 2024

PARTNER PORTALU

Kaufland

W niedawnym wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl Karol Kostyrka, Manager ds. Rozwoju, Berlin Döner Kebap mówił: „Planujemy rozwijać ten format głównie przy galeriach handlowych, retail parkach oraz w miejscach dużego natężenia ruchu. Takie lokalizacje mogą obejmować również obsługę zmotoryzowanych podróżnych, na przykład w połączeniu ze stacją benzynową. Tym samym jesteśmy otwarci na wszelkie lokalizacje z wysoką odwiedzalnością.

Planujemy otworzyć dziesięć nowych restauracji do końca 2024 oraz zrealizować podobną liczbę remodelingów punktów już funkcjonujących. Wszystko celem dostosowania do najnowszej linii wizualnej sieci Berlin Doner Kebap. Nowe punkty, planujemy lokalizować głównie w obszarach, które zostały objęte naszą linią logistyczną lub są jej bliskie. Myślimy też o wschodzie Polski. Będziemy starać się zwiększyć tam naszą aktywność. Sieć jest rozwijana w dużej mierze w oparciu o system franczyzowy.”