Apsys: Posnania All Inclusive, czyli sztuka budowanie relacji z klientami

W wakacje Posnania przygotowała dla klientów letnią akcję All Inclusive, w którą aktywnie zaangażowali się zarówno nowi, jak i dotychczasowi posiadacze Karty Stałego Klienta Posnanii.

Do wygrania były świeże kokosy, bawełniane torby plażowe, ręczniki, słuchawki bezprzewodowe, głośniki JBL, a nawet Instaxy mini. Dla tych, którzy mieli już w planach wyjazdy, idealnymi nagrodami okazały się plecaki i torby Puccini.

Klienci Posnanii zdobywali nagrody za punkty zgromadzone przez 18 dni – od 5 do 27 lipca.

Intensywne zakupy

Sukces akcji nie byłby możliwy bez szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej oraz zaangażowania najemców. – To kolejny dowód na to, że efekt synergii daje wyniki o wiele lepsze, niż wynikałoby to z prostej arytmetyki. Klienci jak zawsze mieli dostęp do największej oferty marek w regionie w tym takich jak GUESS, Hexeline, Levis, Mango, czy New Balance, a dodatkowo stworzyliśmy im też możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Wakacyjne wyprzedaże i promocje w poszczególnych sklepach niewątpliwie pomagały wszystkim biorącym udział w akcji, w uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów na karcie lojalnościowej.– tłumaczy Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przez 18 dni trwania akcji najwięcej osób zgłosiło się pod odbiór kokosów. Przy czym, aby odebrać taką nagrodę należało uzbierać na karcie 200 punktów. Najcenniejsze nagrody miały wartość 3 500 punktów i były to walizka Puccini oraz aparat fotograficzny Instax. Klienci Posnani podjęli jednak wyzwanie i wszystkie nagrody zostały rozdane. Kolejki do punktu obsługi akcji ustawiały się już od wczesnych godzin porannych.

Szczere i długoterminowe relacje

W budowaniu lojalności ważna jest prostota i szczerość relacji. W ten sposób zresztą określono warunki konieczne do udziału w zabawie. Aby zdobyć nagrody wystarczyło spełnić kilka podstawowych warunków: posiadać Kartę Stałego Klienta Posnanii, przy założeniu której klient podaje jedynie swój numer telefonu i/ lub adres email. Sam proces można przeprowadzić zarówno na miejscu w Punkcie Informacji, jak i online za pośrednictwem strony www.posnania.eu. Warunkiem wzięcia udziału w akcji było również spełnienie kryterium zakupowego, które w przypadku Posnania All Inclusive wynosiło minimum 50 złotych. Uzyskane w trakcie zakupów paragony należało zarejestrować, a jedna wydana złotówka oznaczała jeden punkt.

Akcja dla wszystkich

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Punkt Obsługi Promocji zlokalizowany w przestrzeni Posnanii również miał duże znaczenie dla powodzenia akcji All Inclusive. – Nasze działania promocyjne obejmują zarówno przestrzeń Internetu, jak i rzeczywistość. To z jednej strony nasz priorytet jeśli chodzi o realizacje założeń inkluzywności, która nikogo nie wyklucza, z drugiej strony wiemy, że działanie wielopłaszczyznowe przynosi o wiele lepsze efekty. – wyjaśnia Agnieszka Juszkis. Ponadto Posnania All Inclusive towarzyszyła zarówno kampanię outdorowa, jak i szeroka akcja promocyjna w mediach społecznościowych. Wykorzystano w niej między innymi krótkie nagrania z influencerkami, które pytały odbiorców „Zgadnij po stylizacji dokąd lecę?”. Oczywiście wszystkie wykorzystane w filmach elementy garderoby pochodziły ze sklepów znajdujących się w Posnanii.

Akcje podobne do All Inclusive w Posnanii są organizowane cyklicznie i często dla wielu klientów to pierwszy kontakt z bogatą ofertą, którą otrzymują wraz z Kartą Stałego Klienta. Dzięki niej mogą między innymi korzystać z całorocznych rabatów na zakupy wynoszących nawet 50 procent. Konsekwentnie realizowane akcje takie jak Posnania All Inclusive sprawiają, że liczba posiadaczy Kart sukcesywnie wzrasta. Przywiązanie klientów potwierdzają również analizy firmy badawczej GfK, z których wynika, że Posnania cechuje się najwyższym odsetkiem klienta lojalnego, czyli takiego który deklaruje, że Posnania jest dla niego najczęściej wybieraną destynacją zakupową.

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.