Designer Outlet Gdańsk na etapie dużej metamorfozy

W ostatnich miesiącach Designer Outlet Gdańsk przechodzi metamorfozę związaną z rozbudową centrum, które zyskuje dodatkową powierzchnię handlowo-usługową.

Co więcej, równolegle trwają także modernizacje w wielu salonach, które są odświeżane i dostosowywane do rosnących potrzeb współczesnych klientów.

Centrum Designer Outlet Gdańsk stale się zmienia. W ostatnich miesiącach przeprowadzono wiele działań leasingowych, które pozwoliły najemcom na zmianę lokalu na większy lub bardziej dopasowany do potrzeb marki oraz do stale rosnących wymagań klientów. Na przestrzeni czerwca i lipca dwa kolejne brandy skorzystały z możliwości zaoferowanej przez centrum i zainwestowały w zmiany.

Nowi najemcy

Do nowego lokalu wprowadziła się uznana polska marka Patrizia Aryton, której salon w Designer Outlet Gdańsk od wielu lat ma rosnącą grupę wiernych klientek doceniających markę za jej jakość i konsekwencję oraz identyfikujących się z wizją kobiecości i zrównoważonego rozwoju, jaką przyjęła. To z myślą o nich Aryton zdecydował się na inwestycję w dopasowanie nowego lokalu do swojego odświeżonego, minimalistycznego wizerunku.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Sklep w nowej odsłonie zlokalizowany jest w towarzystwie innych salonów z ofertą skierowaną wyłącznie do kobiet, jak Castellani, Molton, Taranko czy Pinko oraz wielkich międzynarodowych marek, jak Michael Kors, Karl Lagerfeld, czy Calvin Klein. Klientki wita nowe, stylowe wnętrze zaprojektowane w minimalistycznym koncepcie opartym na harmonii i przestronności. Tłem dla wyeksponowanych projektów marki Aryton są stonowane odcienie szarości i proste meble. Na uwagę zasługują też duże, komfortowe przymierzalnie oraz profesjonalne doradztwo ze strony bardzo pomocnej, wykwalifikowanej obsługi salonu.

Nie tylko marki modowe dopasowują się do nowego wizerunku centrum. W połowie lipca, w tym samym lokalu, jednak po gruntownej modernizacji, klientów powitał salon Tefal. Przearanżowane wnętrze jest jasne, przestronne i stawia na ułatwienie kontaktu kupującego z produktem. W ofercie sklepu, obok uznanej jakości garnków i patelni, znajdują się m.in.: elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego np. ekspresy, czajniki, żelazka, roboty kuchenne, suszarki do włosów jak i inny drobny sprzęt kuchenny. Są to produkty najwyższej jakości, dlatego salon bardzo dba o właściwą ich ekspozycję. W odnowionym, zmodernizowanym wnętrzu kupujący mogą na wyciągnięcie ręki zapoznać się z dostępnymi w salonie markami takimi, jak Tefal, Krups, Rowenta czy WMF.

„W naszym centrum stawiamy na partnerstwo biznesowe we współpracy z najemcami, szczególnie w obszarze rozwoju sprzedaży i związanymi z tym potrzebami lokalowymi. Zatem kiedy mamy możliwość zaproponowania im rozwiązań, które przyczynią się z jednej strony do zapewnienia klientom jeszcze bardziej satysfakcjonujących doświadczeń wynikających z kontaktu z marką, czy z drugiej strony do powiększenia oferty i wzrostu obrotów, zawsze chętnie z tego korzystamy. Czasem są to zmiany związane z powiększeniem powierzchni handlowej, innym razem mówimy o zmianie lokalizacji, czy choćby odświeżeniu konceptu. Wszystko zgodnie z zaplanowanymi i wdrażanymi w centrum działaniami mającymi na celu skomponowanie jak najbardziej optymalnego tenant mix – wyjaśnia Ireneusz Homa, Dyrektor ds. operacyjnych Designer Outlet Gdańsk, ROS Retail Outlet Shopping.

W ostatnim czasie z takich możliwości skorzystały m.in. Lancerto oraz Ryłko, a swoje salony zmodernizowały takie marki, jak Pierre Cardin, Ochnik czy Kazar. Liczne nowe otwarcia również wpisują się w strategię rozwoju centrum Designer Outlet Gdańsk, które od lat jest miejscem pierwszego wyboru zakupowego dla wielu mieszkańców regionu. Trwający obecnie proces rozbudowy obiektu, który zyska dodatkowe nowoczesne lokale handlowe przygotowywane na potrzeby najemców fashion i lifestyle oraz klimatyczny, przestronny food hall – miejsce spotkań dla klientów i okolicznych mieszkańców, stanowi konsekwentną realizację strategii rozwoju marki, opartą na pozyskiwaniu nowych marek oraz oferowaniu jeszcze przyjemniejszych doświadczeń zakupowych gościom centrum.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

ROS Retail Outlet Shopping

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie.

Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego.

Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający.

Portfel ROS Retail Outlet Shopping w Europie obejmuje: Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár, Designer Outlet Luxembourg oraz nową inwestycję Designer Outlet Kraków.