Esotiq otworzył pierwszy technologiczny Concept Store z bielizną

Pierwszy, technologiczny Concept Store z bielizną ESOTIQ, znajdujący się w Galerii Blue City w Warszawie oferuje wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, klienci mogą swobodnie przeglądać produkty, korzystając z interaktywnych ekranów i intuicyjnego systemu zakupów.

W pierwszym autonomicznym sklepię Esotiq klienci mogą zapoznać się z ofertą bielizny i zamówić do przymierzalni towar poprzez ekrany dotykowe. Cały proces doboru i przymierzania produktów odbywa się w prywatnej, dyskretnej przymierzalni. Dla klientów w przymierzalni dostępne są filmiki z radami brafiterki jak dopasować o dobrać bieliznę wraz z miarkami do zmierzenia się.

Cały proces zakupowy zapewnia komfort i dyskrecję.

Po pierwszych sześciu miesiącach 2024 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Esotiq & Henderson wyniosły około 134,3 mln zł i były wyższe o ok 10 proc., niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły ponad 29 mln zł i były wyższe o 30 proc., niż w porównywalnym okresie 2023 r.

Z polskimi korzeniami

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Esotiq&Henderson to firma, która zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych (głównie bielizny) i kosmetycznych. Spółka prowadzi sprzedaż w kraju oraz zagranicą. Esotiq obecnie posiada 292 salonów w całej Grupie, w tym 225 sklepów franczyzowych i 67 sklepów własnych.

Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej zanotował w pierwszym kwartale ponad 19 proc. wyższą sprzedaż r/r, zwiększając przy tym o ponad 20 proc. zysk brutto ze sprzedaży i o ponad 54 proc. zysk operacyjny.

Początek roku upłynął również pod znakiem dalszego dynamicznego wzrostu sprzedaży internetowej, która była rekordowa kwartalnie oraz lepsza r/r o ponad 45 proc. Na koniec I kw. 2023 roku Grupa posiadała 292 salony o łącznej powierzchni 18.088 mkw. a liczba lojalnych uczestniczek ESOTIQ CLUB liczyła ponad 1,4 mln.

Główne cele Grupy na kolejne kwartały to utrzymanie pozycji lidera na rynku bielizny w kraju oraz dalsze zwiększanie sprzedaży wraz z marżą brutto, co wspierać będzie nowa kolekcja bielizny wiosna-lato.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz