Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Starbucks kontynuuje ekspansję na polskim rynku

4 września 2024 roku Starbucks otworzył kawiarnię w parku handlowym San Park Piaseczno. Nowa lokal z przestrzenią 174 mkw., oferuje 36 miejsc siedzących wewnątrz i 26 na zewnątrz. Starbucks – tradycyjnie już – jest Partnerem Kawowym targów  SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Nowa kawiarnia to świetne miejsce, by zrobić sobie przerwę od zakupów i zrelaksować się przy filiżance kawy.

„Cieszymy się, że otwieramy nową kawiarnię w San Park Piaseczno. To świetna lokalizacja, z bogatą ofertą sklepów, w której na pewno mnóstwo mieszkańców z okolicznych miejscowości będzie mogło cieszyć się nie tylko zakupami, ale również ulubioną kawą” – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.

„Nasi Goście znajdą tu jak zwykle wszystko, co kochają w Starbucks: doskonałą kawę 100% Arabica, szeroki wybór przekąsek, przyjazną obsługę i wyjątkową atmosferę”.

W nowym miejscu Goście mogą delektować się kultowymi napojami marki, ale także ofertą sezonową – otwarcie zbiegnie się bowiem ze startem jesiennej oferty.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

W nowym koncepcie

Nowe kawiarnie to nie tylko ulubione napoje, ale również nowoczesny i przyjazny wystrój. Ale Starbucks konsekwentnie modernizuje także istniejące już dłużej lokale w całej Polsce, dążąc do zapewnienia Gościom jak najlepszych doświadczeń. W 2024 roku odświeżono już sześć kawiarni. Odnowione miejsca zyskały nowoczesny wygląd oraz rozwiązania technologiczne, takie jak cyfrowe menuboardy, które zastępują tradycyjne, drukowane menu. Dzięki temu odwiedzający kawiarnie mogą cieszyć się spójnym i nowoczesnym wnętrzem.

Kawiarnie Starbucks to doskonałe miejsce na relaks czy spotkanie z bliskimi w akompaniamencie wyjątkowych napojów i pysznych przekąsek. Dzięki bogatym możliwościom personalizacji napojów każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

W nowym parku handlowym

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Otwarty 4 września San Park Piaseczno to kompleks handlowy oferujący łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż, restauracje oraz kawiarnie. Wśród najemców kompleksu znalazły się popularne sklepy, w tym Jula, Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym jest supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa także sklep sieci Castorama.

Ponad 50 lat na rynku

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na przyjętym zobowiązaniu i wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarcza klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

Z ponad 1600 restauracjami w portfolio

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.

Obecnie Spółka zarządza ponad 1600 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.