5 września w pasażu przy ul. Górczewskiej 218 zostanie otwarty nowy market Kaufland. W stałej ofercie nowego sklepu w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.
Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowego sklepu Kaufland w Warszawie znajduje się 24 tys. artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych jest dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć na fachową poradę personelu.
Miłośników wysokiej jakości wędlin i mięs z pewnością ucieszy znajdująca się na miejscu wędzarnia oraz grill, które codziennie będą dostarczać aromatyczne przysmaki. Dla konsumentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi Kaufland przygotował również strefę świadomego odżywiania, w której można znaleźć m.in. produkty z obniżoną zawartością cukru, a także artykuły bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.
Szereg udogodnień dla klientów
Kaufland przykłada dużą wagę do tego, aby klienci znaleźli w sklepach wszystko, czego potrzebują, a same zakupy były łatwe i przyjemne. W związku z tym w nowym markecie sieci w Pasażu Górczewska wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań, które wspierają klientów. Od chwili otwarcia w sklepie jest dostępna usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów i płatność za nie przy kasach samoobsługowych, których w nowym sklepie jest aż 14.
PARTNER PORTALU
„Naszą misją jest oferowanie klientom szerokiego wyboru artykułów wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie, a także ułatwianie codziennych zakupów. Dlatego nowy Kaufland w Pasażu Górczewska na Bemowie wyposażyliśmy w szereg nowoczesnych udogodnień, w tym w usługę K-Scan, rozwiązanie wysoko cenione przez klientów naszej sieci.
Dobrze przemyślane i estetyczne oznakowanie alejek towarowych pozwala klientom bez trudu odnaleźć wszystkie produkty, których potrzebują. Wszystko po to, by zaoferować przyjemne, komfortowe warunki robienia zakupów w atrakcyjnych cenach – po sąsiedzku” – mówi Aleksandra Gos-Portka, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska.
Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card i sprawdzić cenę produktów. Kaufland jest siecią dbającą o zrównoważony rozwój i w swojej codziennej praktyce realizuje idee gospodarki o obiegu zamkniętym, dlatego w sklepie przy ul. Górczewskiej klienci mogą zwracać kaucjonowane butelki szklane oraz w butelkomacie. Urządzenie generuje bon o wartości kaucji – do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.
„Cieszymy się z faktu, że wśród grona najemców Pasażu Górczewska pojawia tak znana i rozpoznawalna marka, jaką jest Kaufland. Szeroka oferta marketu z pewnością sprawi, że jeszcze więcej klientów wybierze Pasaż Górczewska na miejsce swoich codziennych zakupów. Kaufland stawia na lokalną społeczność, co doskonale wpisuje się również w naszą strategię „zakupów po sąsiedzku” – dodaje Adam Jakubowski, Operations Director ze spółki BNP Paribas Real Estate Poland, która zarządza obiektem i jest również odpowiedzialna za wynajem oraz działania marketingowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Atrakcje na otwarcie
Klienci, którzy 5 września i w kolejne dni zdecydują się na wizytę w nowej placówce Kaufland, mogą liczyć na atrakcyjną ofertę promocyjną ze zniżkami sięgającymi nawet 53%, a specjalną niespodziankę powitalną przygotowali również dostawcy. Już pierwszego dnia hostessy częstują smakowitymi produktami z lady obsługowej i piekarni. Wśród atrakcji nie zabraknie wielkiego tortu, a także Koła Szczęścia – konkursu dostępnego dla klientów aż do soboty 7 września, w którym nagrodami są produkty marki własnej Kaufland. Najmłodszych zaś z pewnością ucieszy Świnka Peppa, która zawita do nowego marketu, by rozdać swoim ulubieńcom kolorowanki.
Dodatkową okazję do oszczędności będą mieć osoby będące uczestnikami programu lojalnościowego Kaufland Card. Pierwszych 500 klientów, którzy zrobią zakupy z Kaufland Card za min. 300 zł, otrzyma czajnik marki własnej Switch On. Natomiast kupujący w sklepie przy ul. Górczewskiej, którzy od 5 września do 2 października dołączą do programu lojalnościowego, będą mogli otrzymać w aplikacji Kaufland trzy kupony o łącznej wartości 45 zł. Dodatkowo na słodką niespodziankę mogą liczyć także internauci, którzy w dniach 12-18 września oznaczą Kaufland i usługę K-Scan w mediach społecznościowych.
Z międzynarodowym doświadczeniem
BNP Paribas Real Estate jest jedną z wiodących międzynarodowych firm doradczych w zakresie nieruchomości. Oferuje swoim klientom kompleksowy zakres usług obejmujący cały cykl życia nieruchomości: inwestycje budowalne, transakcje, doradztwo, wyceny, zarządzanie nieruchomościami oraz inwestycjami.
BNP Paribas Real Estate zatrudniają 5000 pracowników. Zgodnie z ideą „one stop shop” wspiera właścicieli, najemców, inwestorów i społeczności dzięki swojej znajomości lokalnych rynków w 24 krajach (poprzez swoje oddziały i sieć partnerską) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. BNP Paribas Real Estate jest częścią grupy BNP Paribas, światowego lidera w dziedzinie usług finansowych.
Jako organizacja zaangażowana w rozwijanie idei zrównoważonych miast, BNP Paribas Real Estate zamierza przewodzić zielonej transformacji w kierunku bardziej zrównoważonych nieruchomości: niskoemisyjnych, w duchu włączenia społecznego i dobrostanu. Aby to osiągnąć, firma opracowała politykę CSR z czterema celami. Po pierwsze: etyczne i odpowiedzialne zwiększanie ekonomicznej wydajności budynków. Po drugie: integracja zielonej transformacji i zmniejszenie śladu środowiskowego. Po trzecie: zapewnienie warunków do rozwoju, zaangażowania społecznego i dobrego samopoczucia swoich pracowników. Po czwarte: bycie proaktywnym podmiotem w sektorze nieruchomości oraz współtworzenie lokalnych inicjatyw i partnerstw.
Z ponad 1500 sklepami w portfolio
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 246 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.