EPP: Galeria Młociny nagradza swoich klientów

Galeria Młociny poszerza portfolio akcji prosprzedażowych, zgodnie ze strategią marketingową „nagradzania klientów podwójnie”. Warszawska galeria rozszerza ofertę nagród, które można otrzymywać w zamian za zakupy przez cały rok. Mandoria Miasto Przygód, czyli całoroczny park rozrywki, zostało nowym partnerem Galerii Młociny.
Galeria Młociny od początku swojej działalności stawia na łączenie oferty handlowej z różnorodnymi formami rozrywki. Poza szeroką infrastrukturą rozrywkową, którą centrum handlowe oferuje na miejscu w Warszawie, dla klientów dostępne są także cykliczne akcje prosprzedażowe. W zamian za zakupy mogą otrzymać nagrody, w tym bilety wstępu do różnych parków rozrywki. Do tej pory Galeria Młociny współpracowała już m.in. z parkiem wodnym Suntago, parkiem rozrywki Majaland czy Farmą Iluzji.
„Nowe partnerstwo z Mandorią jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ po raz kolejny odpowiadamy wprost na oczekiwania gości. Klienci w naszych badaniach wskazywali kolejne miejsca, które chcieliby odwiedzić dzięki możliwości wygrania wejściówek w akcjach Galerii Młociny – wśród nich pojawiała się Mandoria” – wskazuje Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.
Mechanizm wszystkich akcji prosprzedażowych w Galerii Młociny jest podobny. Tym razem trwa ona od poniedziałku do czwartku, a klienci Galerii Młociny mogą zdobyć bilet do rodzinnego parku rozrywki kompletując paragony za zakupy o łącznej wartość min. 300 zł. Minimalna wartość każdego paragonu to 30 zł. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli mniejsze nagrody w postaci lodów, które można otrzymać już po okazaniu paragonu na 50 zł łącznie.
„Partnerstwo między Galerią Młociny a parkiem rozrywki Mandoria otwiera przed nami nowe, ekscytujące możliwości. Współpraca z tak popularnym miejscem umożliwia nam dotarcie do szerokiego grona odwiedzających, co przekłada się na skuteczną promocję naszej oferty i zachęcenie nowych gości do odwiedzenia Miasta Przygód” – mówi Daniel Zieliński, Wiceprezes Zarządu Parku Rozrywki Mandoria.
„Partnerstwo pozwala Galerii Młociny na wprowadzenie wyjątkowej promocji, która przynosi realne korzyści przede wszystkim klientom warszawskiego centrum”.
Nowe partnerstwo doskonale wpisuje się w strategię centrum, które dąży do umacniania swojej pozycji jako nowoczesnego miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku. Nagradzanie klientów za zakupy jest jednym z elementów lojalizacji odwiedzających i przyciągania konsumentów z kolejnych stref catchmentowych.
Z ponad 200. sklepami
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty.
Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter