Martes Sport planuje otworzyć w tym roku 25 nowych sklepów

Martes Sport kontynuuje rozbudowę sieci placówek stacjonarnych. Plany ekspansji zakładają otwarcie w roku 2024 łącznie 25 nowych lokalizacji, przy czym ponad 20 zostanie zmodernizowanych, w tym część znacząco powiększona. Martes Sport intensyfikuje też swoje działania w sektorze e-commerce.

Bieżący rok dla Martes Sport, sieci sklepów sportowych, to pracowity okres. Marka cały czas poszukuje nowych powierzchni, konsoliduje i modernizuje już istniejące.

Nowe lokalizacje pojawiają się w całym kraju, zaczynając od północnej części, czyli m.in. w Gdańsku, Koszalinie czy Ostródzie, jak i Gorzowie Wielkopolskim, Świebodzinie oraz Bytomiu, Ustroniu czy Jastrzębiu Zdroju na południu.

Tylko na Śląsku powstało 7 nowych lokalizacji, a do końca roku dołączą kolejne dwie, w Mikołowie ponad 1000 mkw. oraz w rodzinnym mieście spółki, czyli w Bielsku-Białej o powierzchni niespełna 1900 mkw.

W planach do końca roku są również otwarcia salonów Martes Sport w Tarnobrzegu, Węgrowie, Szczecinie, Pionkach, Sulęcinie oraz w Opolu w projekcie Turawa, gdzie obecny sklep zostanie relokowany na nową powierzchnię 1800 mkw.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Na ścieżce wzrostu

Sieć sklepów stacjonarnych Martes Sport po pierwszej połowie 2024 roku posiada 380 placówek w Polsce, Czechach oraz Rumunii. Prowadzone są zaawansowane rozmowy na temat ekspansji w kolejnych krajach.

W roku 2024 Martes Sport otworzy łącznie 25 nowych lokalizacji, ponad 20 zmodernizuje w tym część znacząco powiększy. Prawie 20 lokalizacji zostanie zamkniętych ze względu na zmieniające się trendy rynkowe.

Martes Sport, w związku ze stale poszerzaną ofertą handlową, w dużych ośrodkach miejskich poszukuje lokali o powierzchni w przedziale od 1500 mkw. do 4000 mkw. Takie powierzchnie dają sieci większą elastyczność poprzez dodawanie nowych kategorii produktów lub dopasowanie przestrzeni do ofert sezonowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dominującą pozycję w asortymencie sprzedaży sklepów stanowią marki należące do siostrzanej firmy Trade Marks, tj. m.in. Elbrus, Huari, Radvik, Aquawave, Fitanu, Iguana, Martes Essential, Coolslide, IQ.

Rozwój w modelu omnichannel

Analogicznie do rozwoju sieci offline, Grupa Kapitałowa Martes Sport kładzie mocny nacisk na rozbudowę i zasięg swojego kanału e-commerce. Z początkiem roku istniejące obecnie sklepy: sklepmartes.pl, fitanu.com, sklepiguana.pl, zostały mocno wsparte przez nowoczesny i zautomatyzowany magazyn o powierzchni 55 tys. mkw.

Martes Sport

To kolejny krok milowy rozwoju firmy aby osiągnąć jeszcze lepszą w przyszłości synergię i optymalizację sprzedaży, z wykorzystaniem prawie czterystu stacjonarnych placówek detalicznych branży sportowej z jednej strony, a sprawnie działającą platforma e-commerce z drugiej.