Martes Sport poszukuje nowych powierzchni, konsoliduje i modernizuje istniejące

Dla Martes Sport bieżący rok to bardzo pracowity okres, pojawiło się kilkanaście nowych sklepów na mapie Polski. Zaczynając od północnej części, czyli między innymi od Gdańska, Koszalina czy Ostródy przez Gorzów Wielkopolski, Świebodzin po Bytom, Ustroń czy Jastrzębie-Zdrój na południu.

Tylko na Śląsku powstało 7 nowych lokalizacji, a do końca roku dołączą kolejne dwie, w Mikołowie ponad 1000 m kw. oraz w rodzinnym mieście spółki, czyli w Bielsku-Białej o powierzchni niespełna 1900 m kw. W planach do końca roku są również otwarcia salonów Martes Sport w Tarnobrzegu, Węgrowie, Szczecinie, Pionkach, Sulęcinie oraz w Opolu w projekcie Turawa gdzie obecny sklep zostanie relokowany na nową powierzchnię 1800 m kw.

Sieć sklepów stacjonarnych Martes Sport po pierwszej połowie 2024 roku posiada 380 placówek w Polsce, Czechach oraz Rumunii, a także prowadzone są zaawansowane rozmowy na temat ekspansji w kolejnych krajach.

W roku 2024 Martes Sport otworzy łącznie 25 nowych lokalizacji, ponad 20 zmodernizuje w tym część znacząco powiększy. Prawie 20 lokalizacji zostanie zamknięta ze względu na zmieniające się trendy rynkowe.

W związku ze stale poszerzaną ofertą handlową Martes Sport w dużych ośrodkach miejskich poszukuje lokali o powierzchni w przedziale od 1500 m kw. do 4000 m kw. Zwiększenie powierzchni daje sieci większą elastyczność poprzez dodawanie nowych kategorii produktów lub dopasowanie przestrzeni do ofert sezonowych.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Dominującą pozycję w asortymencie sprzedaży sklepów stanowią marki należące do siostrzanej firmy Trade Marks, tj. m.in. Elbrus, Huari, Radvik, Aquawave, Fitanu, Iguana, Martes Essential, Coolslide, IQ.

Analogicznie do rozwoju sieci offline, Grupa Kapitałowa Martes Sport kładzie mocny nacisk na rozbudowę i zasięg swojego kanału e-commerce. Istniejące obecnie sklepy: sklepmartes.pl, fitanu.com, sklepiguana.pl, początkiem roku zostały mocno wsparte przez nowoczesny i zautomatyzowany magazyn o powierzchni 55 tys. mkw.

Ten krok, z jednej strony, pozwoli osiągnąć jeszcze lepszą synergię i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem prawie czterystu stacjonarnych placówek detalicznych branży sportowej, a sprawnie działającą platformę e-commerce z drugiej.