Lagardère Travel Retail „startuje” z nowym konceptem

Lagardère Travel Retail w Polsce, we współpracy z Henkell Freixenet Polska, producentem m.in. win musujących Mionetto, stworzył nowy koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie, Prosecco Bar. Znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate’ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej.

„Tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy” – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Lagardère Travel Retail w Polsce od lat współpracuje z wieloma renomowanymi producentami, takimi jak CEDC, Cortez, LOTTE Wedel, czy Toruńskie Wódki Gatunkowe, tworząc unikalne linie produktowe oferujące najlepszej jakości produkty w wyjątkowych miejscach. Tym razem taka współpraca zaowocowała zupełnie nowym konceptem barowym. Prosecco Bar, współtworzony z producentem win musujących, Henkell Freixenet Polska, harmonijnie łączy potrzeby operatora przestrzeni handlowej z oczekiwaniami klientów oraz strategicznym pozycjonowaniem marki Mionetto w przestrzeni lotniskowej.

Prosecco Bar znajduje się na Lotnisku Chopina, w strefie Schengen, tuż przy gate’ach. Został zaprojektowany w nowoczesny sposób, stanowiąc doskonały przykład elastycznego wykorzystania przestrzeni handlowej. Dzięki swojej nowatorskiej formie idealnie wkomponowuje się w przestrzeń terminala, zapewniając pasażerom łatwy dostęp oraz komfortowe miejsce do relaksu. Design lokalu nawiązuje do eleganckiej identyfikacji wizualnej marki Mionetto, łącząc drewniane elementy w czarnym i pomarańczowym kolorze, co nadaje lokalowi nowoczesny, ale jednocześnie przytulny charakter.

„Nasze partnerstwo z Henkell Freixenet udowadnia, że tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy. Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu możemy skutecznie pozycjonować produkty naszych partnerów w prestiżowych lokalizacjach. Z drugiej strony zawsze jako priorytet traktujemy korzyści dla naszych klientów – dzięki tego typu strategicznym partnerstwom, możemy zaoferować im dostęp do wysokiej jakości, często unikalnych produktów, które odzwierciedlają polskie i międzynarodowe tradycje” – podkreśla Dariusz Sinkiewicz.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Menu Prosecco Baru obejmuje klasyczne pozycje od Mionetto, takie jak flagowe prosecco czy cavę, wyselekcjonowane wina, koktajle oraz napoje ready-to-drink. Ofertę uzupełniają również polskie likiery z oferty Henkell Freixenet, które podkreślają lokalny charakter miejsca. Dla pasażerów preferujących napoje bezalkoholowe dostępne są prosecco 0% oraz moktajle, co pozwala na zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb gości.

„Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce dla tego typu lokalu”mówi Anna Sakalakis, Zastępca Dyrektora ds. Eksportu w firmie Henkell Freixenet Polska.

„Lotnisko to najczęściej początek mniejszej lub większej przygody: wylotu na wakacje czy na spotkanie biznesowe. Chcemy być częścią tego doświadczenia. Oferujemy wylatującym z Okęcia miejsce, w którym można usiąść, zrelaksować się, poczuć klimat nadchodzących wakacji… A wszystko to zgodnie z filozofią naszej firmy – „Celebruj życie!”.

Prosecco Bar to kolejny lokal w nowoczesnej odsłonie handlowej, obok niedawno otwartych kawiarni So Coffee oraz nostalgicznego Bistro Okienko, który uzupełnia bogatą ofertę Lagardère Travel Retail na Lotnisku Chopina w Warszawie. Dzięki szerokiemu portfolio marek, takich jak Inmedio, So Coffee, Relay, Costa Coffee, 1Minute Smacznego! czy Aelia Duty Free, firma udowadnia, że potrafi sprostać zmieniającym się trendom i wymaganiom rynku. Elastyczność w projektowaniu formatów handlowych pozwala producentom na skuteczne pozycjonowanie ich produktów, przy jednoczesnym maksymalizowaniu możliwości komercyjnych dla operatorów lotnisk i innych przestrzeni handlowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nie tylko lotniska

Lagardère Travel Retail w Polsce to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Dining zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2023 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 6,6 mld euro.

W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego!, Costa Coffee i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony.

W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.