Sieć marketów Dino liczy 2572 sklepy. Od stycznia do końca września 2024 r. otwartych zostało 167 nowych sklepów.
Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. mkw. wobec 921,4 tys. mkw. rok temu.
W I półroczu 2024 roku przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 13,9 mld zł i były o 15,1% wyższe niż w I pół. 2023 r. Na koniec czerwca 2024 r. sieć posiadała 2504 sklepy, o 232 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci wyniosły 696 mln zł.
Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, wyniosły w I pół. 2024 r. 696 mln zł i były o 22% wyższe niż przed rokiem. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat przekroczyła 6 mld zł.
Przychody ze sprzedaży w I pół. 2024 r. wyniosły 13,9 mld zł i były o 15,1% wyższe niż rok wcześniej. 40,3% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa. Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku.
PARTNER PORTALU
Zgodnie z ESG
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec czerwca 2024 r. posiadało je 2289 sklepów, co stanowiło 91% całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w trzech centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 91,8MW. Dino Polska uzyskała w I pół. 2024 r. 45,1 GWh energii ze słońca, o 33,8% więcej niż w analogicznym okresie 2024 r.