Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

Nhood Services Poland: Galeria Bronowice wzmacnia tenant-mix

W krakowskiej Galerii Bronowice nowy salon otworzył Ochnik. Ma powierzchnię 325 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze galerii. Powstał on w nowej koncepcji „shop in shop”. 

Do przestronnego wnętrza zapraszają dwa wejścia – jedno prowadzące do części odzieżowej, drugie do strefy galanteryjno-bagażowej. W obu w pełni rozgościła się jesienno-zimowa marki Ochnik.

Plany ekspansji

Ochnik to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Sieć sprzedaży marki Ochnik liczy aktualnie 128 salonów – 115 regularnych i 13 outletowych. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

Jest obecna nie tylko w Polsce, ale także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji.

Jak zapowiada Ochnik już pod koniec października otworzy salon w N Park Tarnobrzeg, a wkrótce wróci także do Złotych Tarasów w Warszawie.

Ze zróżnicowany tenant-mixem

Galeria Bronowice sytuowana jest w północnej części Krakowa, gdzie krzyżują się istotne szlaki komunikacyjne regionu. Dzięki przebudowie układu dróg dojazdowych ma wygodne połączenie z centrum miasta, portem lotniczym Balice, autostradą A4 w kierunku Śląska czy Zakopanego oraz okolicznymi miejscowościami.

Na powierzchni 65 tys. mkw. znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną. 

W Galerii Bronowice znajduje się ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, Poczta, punkt Co-working, Strefa Relaksu ze Strefą Video Games.

Na przyjeżdżających samochodami czeka 2 400 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Tuż przy wejściach zostały wydzielone szerokie miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych, rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży.

W portfolio 22 centrów handlowych

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 160 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.

Nhood Services Poland zarządza 25 centrami handlowymi

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz