Ogrody Ulricha, zrewitalizowane szklarnie mieszczące się na warszawskiej Woli, obchodzą swoje drugie urodziny. Z tej okazji przygotowały dla klientów serię wydarzeń zaplanowanych na cały weekend od 11 do 13 października.
Mijają dwa lata odkąd zabytkowy kompleks Ogrodów Ulricha podbił serca warszawiaków. Należące do słynnej rodziny Ulrychów szklarnie zlokalizowane na terenie Wola Parku, kiedyś stanowiły dom dla egzotycznych roślin. Dzisiaj jest to miejsce spotkań, którego wypełnione zielenią wnętrza, przyciągają klientów ekscytującymi wydarzeniami, koncertami i warsztatami oraz szeroką ofertą gastronomiczną.
Atrakcje na urodziny
Urodzinowy weekend w Ogrodach Ulricha rozpocznie się już w piątek 11.10. Na klientów szklarni czeka wieczorny występ saksofonisty Brozzi Sax oraz muzyka w wykonaniu DJa.
W sobotę, 12.10 świętować będzie można cały dzień. Od rana na miejscu odbędą się animacje dla dzieci. Następnie, od 16:30 do 17:00 zaplanowano pokaz barmański, a po nim welcome drink, przed głównym występem dnia – koncertem Bovska wraz z zespołem. Polska piosenkarka i autorka tekstów od lat podbija polską scenę muzyczną. Jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina oraz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Artystka wydała swój debiutancki album studyjny pt. „Kaktus” w 2016 roku. Jej ostatni album „Dzika” został wydany w 2023 roku.
W niedzielę 13.10 celebrować będą mogły całe rodziny z dziećmi. Od południa
na najmłodszych czekają animacje – malowanie twarzy i skręcanie baloników, a o godz. 16:00 będą mogli oni obejrzeć oni spektakl Teatru Katarynka „Księżniczka Rosa i Klimek”, po którym odbędą się specjalne teatralne animacje.
Z ponad 200. lokalami
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Już dwa lata
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
Współpracuje z ponad 3000 markami
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach.
W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.