Wydłużyła się lista najemców Galerii Wroclavia. Swój salon otworzyła marka Carpatree. Klienci znajdą tam funkcjonalną i jakościową odzież sportową. Salon znajduje się na poziomie +1.
Polska marka Carpatree łączy miłość do sportu i natury z dbałością o jakość. Oferuje ubrania, dla tych, którzy kochają ruch w każdej formie, niezależnie od tego, czy to trening na siłowni, poranny jogging, czy weekendowy wypad w góry. Kolekcje to odpowiedź na potrzeby klientów, a oferowane akcesoria dopełnią każdy trening.
W sercu Wrocławia
Galeria Wroclavia to lajfstajlowe centrum, zlokalizowane w samym sercu Wrocławia. Znajduje się w niej ponad 180 sklepów, restauracji i kawiarni oraz kino z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX, sala zabaw dla dzieci oraz klub fitness.
W 2023 roku Wroclavie odwiedziło 17,5 mln klientów. Na klientów centrum handlowego czeka 2000 miejsc parkingowych dla samochodów i 400 dla rowerów.
PARTNER PORTALU
85 centrów handlowych w portfelu
Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe.
Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 85 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.