Wola Park stale rozwija ofertę, poszerzając grono swoich najemców. Okres jesienny to zmiany lokalizacji i odświeżenie wnętrz wśród trzech najemców centrum. Jednym z nich jest marka Reserved, która zadebiutowała z nowym konceptem. Swoją powierzchnię powiększyła Homla, zaś lokalizację zmieniło Briju. Ponadto w centrum pojawiła się marka Muscat.
W centralnym punkcie galerii otwarto długo wyczekiwany sklep Reserved w odświeżonej odsłonie. Salon na Woli jest pierwszym w Warszawie lokalem znanej marki odzieżowej zrealizowanym w nowym, unikatowym koncepcie.
Po Mediolanie i Londynie przyszedł czas na Warszawę, gdzie już teraz klienci mogą cieszyć się nowoczesną, przestronną przestrzenią o powierzchni 2 300 mkw. dostępną na dwóch piętrach. Postawiono na wyjątkowe doznania zakupowe: nowy układ ekspozycji, dostępność, mobilność, a także stonowaną, neutralną kolorystykę i delikatność form oraz charakterystyczne, ciepłe oświetlenie wykorzystane w salonie.
Nowy najemca
Swój lokal w Wola Parku otworzyła we wrześniu polska marka okularowa Muscat. Jest to 14. salon sieci oferującej unikalne, stylowe okulary, zaprojektowane, a następnie wykonane z wysokiej jakości materiałów i przy ścisłej współpracy z czołowymi producentami soczewek.
PARTNER PORTALU
Nowy salon Muscat w Wola Parku wyróżnia się zastosowaniem nowoczesnej technologii, która umożliwia szybkie i precyzyjne badania wzroku. Co więcej, badanie może odbywać się zdalnie, bez konieczności obecności specjalisty w gabinecie.
W nowej lokalizacji
W salonie marki Briju w nowej lokalizacji, na parterze Wola Parku, na powierzchni niemal 60 mkw. klienci znajdą najwyższej jakości, ręcznie wyrabianą złotą i srebrną biżuterię, brylanty oraz kamienie szlachetne. W ofercie dostępne są również zegarki takich marek, jakich Zoya, Di Mont, Guess, Tommy Hilfiger, Orient czy Festina, a także szeroki wybór obrączek ślubnych oraz pierścionków zaręczynowych.
Salon w nowej odsłonie nie tylko zmienił lokalizację, ale także wzbogacił swoje wyposażenie o nowe, eleganckie zabudowy meblowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z powiększonym salonem
W odświeżonej aranżacji otworzył się również znany klientom Wola Parku sklep Homla, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek z dodatkami i meblami pasującymi do każdego wnętrza. W obecnej lokalizacji sklep zajmuje 300 mkw. powiększając tym samym swoją powierzchnię o ponad 100 mkw. Na jego terenie, klienci Wola Parku znajdą nowoczesne, stylowe i wygodne produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki, ogrodu oraz na taras.
Z ponad 200. lokalami
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Już dwa lata
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
Współpracuje z ponad 3000 markami
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach.
W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.