We wrześniu br. Westfield Arkadia świętowała swoje 20. urodziny. W tym roku do grona najemców centrum dołączyły m.in. Uniqlo, Arket, COS i &OtherStories, a już 19 październka swój pierwszy sklep w centrum handlowym otworzy marka Decathlon. Dzięki wszystkim toczącym się w centrum zmianom poziom komercjalizacji centrum osiągnął 99,8%.
Westfield Arkadia od ponad 20 lat niezmiennie wzmacnia swoją pozycję na rynku nieruchomości handlowych. Ostatnie miesiące przyniosły kolejne zmiany, a w centrum otwarte zostały najnowsze sklepy wielu uznanych i cenionych przez klientów marek jak Uniqlo, Arket, COS, &OtherStories.
Już za kilka dni do tego grona dołączy Decathlon. Dzięki wszystkim zmianom, zapoczątkowanym w centrum już w 2022 roku, wskaźnik powierzchni niewynajętych w Westfield Arkadia, na koniec trzeciego kwartału 2024 roku wyniósł zaledwie 0,2 proc. całkowitej powierzchni najmu brutto.
„To, że w naszym centrum handlowym nie ma praktycznie wolnego miejsca pod wynajem jest dużym sukcesem całego naszego zespołu. Wpływ na to miała nasza przemyślana, długofalowa strategia biznesowa oraz podejmowane w ramach niej działania, w których kluczowe miejsce zawsze ma nasz klient i jego potrzeby.
Przykładem adaptacji centrum do zmieniających się oczekiwań zarówno klientów, jak i marek, jest przebudowa całego prawego skrzydła Westfield Arkadia, którą rozpoczęliśmy w 2022 roku. Jako pierwsza zmiany rozpoczęła Grupa Inditex, relokując swoje salony do nowych, większych lokalizacji i zmieniając je do najnowocześniejszych, flagowych konceptów.
PARTNER PORTALU
W tym roku na rozszerzenie swojej oferty zdecydowała się Grupa H&M. Wprowadzenie marek COS i &Other Stories oraz otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Arket stanowiło ważny element całości procesu rekomercjalizacji tej części centrum i budowania spójnej przestrzeni, w której klienci znajdą swoje ulubione marki w ich najnowszej odsłonie” – mówi Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.
W tym roku, jednym z najważniejszych wydarzeń w Westfield Arkadia było bez wątpienia wrześniowe otwarcie pierwszego stałego sklepu japońskiej marki UNIQLO, które stanowiło jednocześnie zwieńczenie całego procesu przebudowy prawego skrzydła centrum.
Początek czwartego kwartału tego roku przyniesie kolejne zmiany. Już 19 października klienci Westfield Arkadia będą mogli odwiedzić najnowocześniejszy sklep Decathlon – pierwszy otwarty po rebrandingu marki oraz w przestrzeni centrum handlowego.
Lokal ten będzie w pełni dostosowany do nowych standardów marki, które podkreślają jej sportowy charakter. Innowacyjne rozwiązania nawigacyjne ułatwią odnalezienie produktów, a nowe formaty ekspozycji lepiej zaprezentują ich walory. Dzięki temu zakupy w Decathlon Westfield Arkadia będą wyjątkowym doświadczeniem.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z 260. lokalami
Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się 260 lokali i punktów usługowych. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, liczne restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów.
Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś, a Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla marek wchodzących na rynek polski. W ofercie centrum klienci znajdą między innymi sklepy: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, La Mania, JD Sports, Rituals, Estée Lauder, Lego, Smyk, a także największe w Polsce centrum medyczne dla dzieci i młodzieży sieci Enel-med.
Westfield Arkadia należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 78 centrów handlowych w 12 krajach. Polska Rada Centrów Handlowych przyznała centrom Unibail-Rodamco-Westfield w 2022 r. srebrną nagrodę w kategorii „Działania ESG Obiektu Handlowego”.