23 października sieć ALDI jednocześnie otworzy dwie nowe placówki – przy ul. Pełczyńskiej 49 we Wrocławiu oraz przy ul. Św. Wojciecha 21A w Legnicy. Będą to odpowiednio 332. i 333. sklep sieci w Polsce. ich powierzchnia handlowa wynosi ok. 1000 metrów kwadratowych.
Nowa lokalizacja we Wrocławiu będzie już 13. sklepem ALDI w stolicy Dolnego Śląska, natomiast w Legnicy powstanie druga placówka sieci w tym mieście. Oba sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, a ich powierzchnia handlowa wynosi ok. 1000 metrów kwadratowych.
„Wrocław stanowi jeden ze strategicznych punktów w siatce naszych placówek. Równoczesne otwarcie dwóch sklepów na Dolnym Śląsku to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju” – komentuje Marek Ostrówka, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
Z okazji otwarcia nowych placówek sieć przygotowała dla klientów specjalne atrakcje, w tym degustacje produktów marek własnych oraz promocje. W dniu otwarcia w obu sklepach w godzinach 11:00-19:00 odbędą się degustacje serów, wędlin i słodyczy. Dodatkowo klienci będą mogli zdobyć bony zakupowe o wartości 100 zł w ramach specjalnej akcji promocyjnej.
ALDI nie zwalnia tempa – jeszcze w październiku sieć planuje otwarcie kolejnej placówki w Zawierciu, co potwierdza konsekwentną realizację planów ekspansji na polskim rynku.
PARTNER PORTALU
„W zeszłym roku udało nam się łącznie otworzyć 57 nowych obiektów i w tym nie chcielibyśmy, żeby ten wynik był gorszy” – powiedział w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Emil Koczwarski, dyrektor ds. nieruchomości i ekspansji Aldi.
„W przyszłym roku otworzymy około 60 sklepów i ponad jedna trzecia to już będą najmy i to głównie w parkach handlowych”.
W nowym koncepcie
Sklep został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Placówki zostały wyposażone w udogodnienia dla klientów, takie jak krajalnice do chleba czy specjalne wózki zakupowe dla dzieci. W tych lokalizacjach będą obowiązywać także „Ciche Godziny”.
Z ponad 300. sklepami
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.
Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.