19 października został otwarty sklep stacjonarny Decathlon w galerii Westfield Arkadia. Jest to 9. placówka sieci w stolicy i zajmuje 1400 mkw. powierzchni handlowej.
Do tej pory Decathlon kojarzył się raczej z dużymi, wolnostojącymi sklepami – tym razem marka
przygotowała jednak dla swoich klientów niespodziankę. Kolejny sklep Decathlon został otwarty w Westfield Arkadia. W nowoczesnym salonie o powierzchni 1400 mkw. klient znajdzie szeroką ofertę produktów do uprawiania sportu i aktywnego stylu życia.
Podczas otwarcia nie zabrakło także utytułowanych sportowców – wśród gości pojawił się m.in. Kuba Kochanowski, jeden z najlepszych polskich siatkarzy.
Oprócz szerokiej oferty dostępnej na miejscu klient może również zamówić produkty z pełnej
oferty Decathlon, z bezpłatną dostawą do sklepu lub dostawą do domu. Sklep oferuje również pełny
dostęp do usług Decathlon, m.in. łatwy odbiór zamówień Click&Collect, szybkie zwroty, program
lojalnościowy czy serwis produktów.
“Decathlon to dziś największy sportowy brand w Polsce, ale nie poprzestajemy na tym i chcemy dalej rosnąć. Nasza strategia zakłada wzmocnienie obecności w największych miastach naszego kraju. Chcemy być bliżej naszych konsumentów, tam, gdzie na co dzień dokonują zakupów, z możliwie najszerszą ofertą” – mówi Paweł Krawczyk, CEO Decathlon Polska.
PARTNER PORTALU
“Decathlon w Westfield Arkadia to nasz kolejny krok w drodze do popularyzacji sportu. Sklep w tak świetnej lokalizacji ma za zadanie jeszcze bardziej ułatwić Warszawiakom dostęp do sportu, oferując szeroki wybór sprzętu do najpopularniejszych dyscyplin sportu.
Decathlon w Westfield Arkadia to sklep, do którego zapraszamy wszystkich fanów sportu mieszkających, pracujących, uczących się lub po prostu często bywających w centrum Warszawy” – Krystian Drapała, lider sklepu Decathlon w Westfield Arkadia.
“W centrum naszej strategii biznesowej zawsze stawiamy klienta i jego potrzeby. Zależy nam, aby w Westfield Arkadia obecne były najważniejsze i najbardziej pożądane przez klientów marki, w swoich flagowych konceptach sprzedażowych.
Dołączenie Decathlon idealnie wpisuje się w te działania i cieszymy się, że ich dzięki nowemu sklepowi najróżniejsze potrzeby naszych klientów związane ze sportem i rekreacją zostaną zaspokojone” – komentuje Piotr Brzozowicz, General Manager Westfield Arkadia.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Przestrzeń sklepowa wyróżnia się nowoczesnym wyglądem oraz zastosowaniem najnowszych nośników digitalowych. Sklep w Westfield Arkadia jest w pełni zgodny z nowymi standardami marki, które podkreślają sportowy charakter Decathlon.
Nowoczesne rozwiązania nawigacyjne pomagają w znalezieniu produktu, a nowe formaty ekspozycji pozwalają lepiej zaprezentować walory produktów. To wszystko powinno sprawić, że doświadczenie zakupowe w Decathlon Westfield Arkadia będzie wyjątkowe.
Z 1700. sklepami
Decathlon, globalna, wielospecjalistyczna marka sportowa dla początkujących i najlepszych sportowców, jest innowacyjnym producentem sprzętu sportowego na każdym poziomie umiejętności.
Z ponad 100 000 członków zespołu i 1700 sklepami na całym świecie, Decathlon i jego zespoły pracują od 1976 roku, aby spełnić nieustającą ambicję: Move People Through the Wonders of Sport – by pomóc ludziom być zdrowszymi i szczęśliwszymi w zrównoważonej przyszłości.