Thai Wok startuje z nowym konceptem food hallowym

W odpowiedzi na ciągle zmieniający się rynek gastronomiczny i rosnący trend food hallowy w Polsce, spółka Thai Wok zdecydowała się przejąć koncept Tuk Tuk oraz otworzyć autorski – restaurację PHOme! Koncept Tuk Tuk oraz PHOme! otworzyły się równocześnie 14 października 2024 roku w Browarach Warszawskich.

Thai Wok to popularna sieć tajskich restauracji zlokalizowana w największych centrach handlowych w Polsce od lat znana jest z bestsellerowego Pad Thaia i autentycznej azjatyckiej kuchni. Brand rozwija się na food courtach, planowane są kolejne modernizacje i otwarcia nowych lokali w nowych miastach i najlepszych galeriach.

Obserwując trendy na rynku gastronomicznym to obecnie można zaobserwować rosnącą popularność trendu food hallowego w Polsce. Dlatego też spółka Thai Wok podjęła decyzję o przejęciu znanego warszawiakom konceptu Tuk Tuk oraz otworzyć autorski – restaurację PHOme!

Nowe otwarcie

Koncept TUK TUK oraz PHOme! otworzyły się równocześnie 14 października 2024 roku w popularnych Browarach Warszawskich.

PARTNER PORTALU

Kaufland

“Szykowaliśmy się na wejście do food hali. Food hale powstają w całym kraju. To jest nowy trend, który rośnie z roku na rok.

Natomiast food hale nie chcą znanych marek. Preferują marki „domowe”. Stąd też decyzja, że skoro chcemy wejść w food halle, to musimy stworzyć własną markę albo przejąć jakąś lubianą markę” – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający i współwłaściciel sieci Thai Wok, Tuk Tuk, PHOme!

14 października w prestiżowej lokalizacji otworzyła się pierwsza restauracja zupełnie nowego konceptu PHOme! specjalizująca się w zupach Pho oraz zupach Bun oraz kolejna lokalizacja tajskiego brandu premium Tuk Tuk, która istnieje już od 2013 roku.

“Przychodzimy z nową energią, odsłoną, recepturami i dużą inwestycją w dalszy rozwój Tuk Tuka jako food halowej sieci.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na ten moment Tuk Tuk liczy trzy lokale, dwa z nich przejęliśmy i jednocześnie planujemy ich modernizację – Halę Koszyki w listopadzie oraz restaurację na słynnej ulicy Francuskiej – w grudniu. Trzecia restauracja już działa w Browarach Warszawskich” – kontynuuje Bartosz Brusikiewicz.

Dalsze plany ekspansji

Spółka w niedalekiej przyszłości chce stać się liderem azjatyckich konceptów food hallowych, dlatego już teraz prowadzone są kluczowe rozmowy na temat ekspansji food halli nie tylko w Warszawie, ale i w całej Polsce na lata 2025 i 2026.

Równocześnie spółka jest otwarta na kolejne propozycje związane z wejściem obu brandów: Tuk Tuk oraz PHOme!