Sieć Woolworth ma w Polsce już 34. sklepy
Sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth powiększyła się o kolejną lokalizację w Polsce. Tym razem sklep sieci został otwarty w Sosnowcu przy ulicy Mikołajczyka 2C. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 850 metrów kwadratowych.
Placówka sieci Woolworth w Sosnowcu jest 34. sklepem w Polsce, 6 na Śląsku i pierwszym w Zagłębiu Dąbrowskim. Lokalizacja sklepu w Sosnowcu, to strategiczny krok, mający na celu przyciągnięcie zarówno mieszkańców z okolicznych miast.
Z okazji otwarcia nowej placówki na klientów przygotowano szereg promocji.
Rozwój na rynku polskim
Obecnie sklepy Woolworth w Polsce można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu.
Woolworth zapowiedział na początku roku, że w 2024 roku planuje otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów.
Plany ekspansji Woolworth w Polsce zakładają prowadzenie łącznie 400 sklepów.
We wrześniu sieć otworzyła sklep w Nowym Sączu przy ulicy Nawojowskiej 193A. Na klientów czeka tam szerokim asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 838 metrów kwadratowych.
Również we wrześniu sieć Woolworth otworzyła placówkę w Kołobrzegu przy ulicy Toruńskiej 3 o ponad 954 metrów kwadratowych. powierzchni handlowej.
Sieć Woolworth ma dwa sklepy w Warszawie. Pierwszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowe Fort Wola, a drugi mieści się w Centrum Handlowym Szembeka.
„Nasz koncept sklepów detalicznych opiera się na różnych powierzchniach i różnych lokalizacjach. Wynajmujemy zatem powierzchnie handlowe od 800 do 1200 mkw. i możemy prowadzić sklepy w dużych miastach lub w mniejszych miejscowościach” – informowała Diana Schönfeld, Corporate Communications Woolworth.
Z bogatą ofertą
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter