Sieć Kaufland otworzyła 7 listopada nowy market w Rumi, realizując dynamiczną strategię rozwoju i zbliżając się do liczby 250 sklepów. Nowa placówka została zaprojektowana z myślą o zróżnicowanych potrzebach klientów, kładąc nacisk na wygodę, ekologię oraz innowacyjne rozwiązania.
Otwarcie nowego sklepu 7 listopada to ważny krok w realizacji strategii Kauflandu, który coraz mocniej wpisuje się w krajobraz polskiego handlu. Placówka w Rumi przy ulicy Dąbrowskiego 70 oferuje bogaty wybór ponad 16 000 produktów – artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych.
Wyselekcjonowany i starannie skomponowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych dostępny jest przy ladzie obsługowej, gdzie klienci mogą liczyć również na fachową poradę personelu. Miłośników wysokiej jakości wędlin i mięs z pewnością ucieszy znajdująca się na miejscu wędzarnia oraz grill, które od chwili otwarcia sklepu codziennie dostarczać będą świeże i aromatyczne przysmaki.
Dla konsumentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi Kaufland przygotował również strefę świadomego odżywiania, w której można znaleźć m.in. produkty z obniżoną zawartością cukru, a także artykuły bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.
Wygodne zakupy, nowoczesne rozwiązania
PARTNER PORTALU
Otwierając kolejne sklepy, Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby zapewnić klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, jak również niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów.
W związku z tym w nowym markecie w Rumi wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań ułatwiających dokonywanie codziennych zakupów. Od chwili otwarcia w sklepie jest dostępna usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie zakupów.
Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę.
Do dyspozycji klientów oddano także kasy samoobsługowe, a także szafki depozytowe. Dodatkowo w sklepie zamontowano nowoczesne reklamowe ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są m.in. aktualne promocje. W nowo otwartym sklepie w Rumi klienci mogą również oddać kaucjonowane butelki szklane w butelkomacie, który generuje bon o wartości kaucji – do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Do pozostałych udogodnień w placówce należą także: punkt informacji dla klientów, pomieszczenie z dostępem do przewijaka zaprojektowane z myślą o rodzicach z małymi dziećmi czy przestronny parking na około 170 samochodów.
Otwarcie pełne atrakcji
Klienci, którzy tuż po otwarciu zdecydują się na wizytę w nowej placówce Kaufland, mogą liczyć na atrakcyjną ofertę promocyjną ze zniżkami sięgającymi nawet 47%, jak również na liczne niespodzianki. Upominki, tort otwarciowy czy degustacja przysmaków z lady obsługowej i piekarni – to nie jedyne atrakcje.
Po udanych zakupach na klientów czeka jeszcze także Koło Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty w godzinach od 6:00 do 18:00. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 150 zł.
W puli nagród znajdą się bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).
250 sklepów Kaufland
Otwierając sklep w Rumi, Kaufland zbliża się do granicy 250 placówek w Polsce. Jeszcze w tym roku sieć powita nowych klientów w Mikołowie oraz Bielsku-Białej. Do 13 listopada w Kauflandzie trwa kampania „Tu wszystko mam!”, która nawiązuje do tej okrągłej liczby.
W jej ramach Kaufland przygotował dla klientów liczne nagrody i promocje, w tym vouchery na zakupy o wartości od 1000 do 10 000 zł oraz nagrodę pieniężną w wysokości 25 000 zł. Dodatkowo sieć przygotowała wyjątkowe promocje dla posiadaczy karty lojalnościowej Kaufland Card.
Z 248. marketami w Polsce
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 248 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.