Wrocław Fashion Outlet coraz atrakcyjniejszy dla klientów

Wrocław Fashion Outlet nieustannie się rozwija, aby wyprzedzać oczekiwania gości i umacniać swoją pozycję jako zakupowej destynacji. Rozpoczęta w 2023 roku modernizacja wprowadza nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów, a także tworzą nowe możliwości dla najemców. Już wkrótce klienci mogą się spodziewać m.in. zmian w salonach marek premium czy nowych restauracji.

Modernizacja to ważny element strategii Wrocław Fashion Outlet, której jednym z priorytetów jest tworzenie przyjaznego otoczenie do zakupów i spędzania wolnego czasu.

Zmiany w salonach marek premium

Trwa rozbudowa przestrzeni marek Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo. Dodatkowe 500 m² powierzchni handlowej pozwoli na powiększenie asortymentu premium i pozytywnie wpłynie na doświadczenie zakupowe.

Architektura rozbudowywanej części centrum opiera się na użyciu nowoczesnych materiałów. Wprowadzenie wielkoformatowych okien wystawowych stworzy dodatkowe możliwości ekspozycji marek w przestrzeni centrum.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Dla wygody klientów, na czas prac salony tymczasowo operują w lokalach zastępczych, a szybkie tempo rozbudowy – planowane zakończenie prac w ciągu czterech miesięcy – pozwala zminimalizować zakłócenia w funkcjonowaniu centrum. Otwarcie nowych, powiększonych salonów marek zaplanowano na początek 2025 roku.

Nowe restauracje i ciekawe smaki

Także na początku 2025 roku oferta Wrocław Fashion Outlet zostanie wzbogacona o restaurację Tutti Santi, która specjalizuje się we włoskiej kuchni. Będzie to drugi lokal tej uznanej marki we Wrocławiu, co z pewnością ucieszy mieszkańców południowo-zachodniej części miasta.

W 2025 roku do oferty dołączy kolejny interesujący najemca gastronomiczny – duokoncept z potrawami kuchni polskiej i azjatyckiej stworzony wyłącznie na potrzeby Wrocław Fashion Outlet.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania mieszkańców, dlatego dbamy o to, aby nasza oferta gastronomiczna była różnorodna i dostępna dla każdego.

Jesteśmy przekonani, że nowe restauracje będą świetnym uzupełnieniem obecnej propozycji i miejscem, gdzie nasi klienci chętnie będą spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi” – mówi Beata Jarema, Retail Director Wrocław Fashion Outlet.

Nowe restauracje pojawią się w bezpośrednim sąsiedztwie kawiarni Starbucks. Lokale te będą otwarte również poza standardowymi godzinami funkcjonowania centrum, w tym w niedziele niehandlowe. Będą one wyposażone w ogródki zewnętrzne, które otworzą przestrzeń gastronomiczną także na zewnątrz budynku.

Komfort i jeszcze większa dostępność dla gości

W ramach modernizacji, Wrocław Fashion Outlet gwarantuje szereg udogodnień dla swoich gości. Przeniesiono punkt informacyjny w okolice bocznego wejścia, a strefy wypoczynku zostały zmodernizowane, zapewniając więcej miejsc siedzących oraz zwiększoną liczbę ładowarek USB.

Metamorfozie poddano także boczne wejście, wprowadzając nowoczesne, automatyczne drzwi, które zastąpiły obrotowe, co znacznie poprawiło dostępność dla rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonych możliwościach poruszania się.

Nowoczesna elewacja i inwestycja w zieleń w otoczeniu centrum

Ważnym elementem metamorfozy Wrocław Fashion Outlet, jest także wymiana elewacji rozpoczęta w 2023 roku. Poprzednie panele zostały zastąpione nowoczesnym, trwałym materiałem w odcieniu naturalnego drewna, a tradycyjne nośniki reklamowe zastąpił ekran LED.

Nowa fasada nie tylko odświeżyła wygląd budynku, ale nadała mu elegancki charakter. Łącznie zmodernizowano około 4000 mkw. powierzchni.

„Dokonujemy zmian i stale dostosowujemy się do potrzeb naszych gości. Nowa elewacja odzwierciedla nasze zaangażowanie w jakość i nowoczesne standardy, a także harmonijnie wpisuje się w otoczenie.

Troska o środowisko jest dla nas niezwykle ważna, a w działaniach, które prowadzimy, myślimy także o otaczającym nas ekosystemie. Mając na uwadze troskę o bioróżnorodność terenów zielonych w otoczeniu centrum, posadzonych zostało 90 drzew, a także 5000 krzewów, kwiatów i mniejszych roślin na całym terenie – mówi Jakub Wójtowicz, Prezes Zarządu Wrocław Fashion Outlet.

W 2025 roku zaplanowano kolejną modernizację, która obejmie wieżę centrum. Zostanie ona wyposażona w nowe oświetlenie, okładziny oraz lamele, co nie tylko poprawi wygląd budynku, ale także lepiej wkomponuje go w architekturę okolicy, podnosząc estetykę przestrzeni publicznej.

Dzięki modernizacji, rozbudowie oferty handlowej oraz wprowadzeniu nowych konceptów gastronomicznych, Centrum umacnia swoją pozycję na rynku outletów w Polsce.

Z pond 100. światowymi markami

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim.

Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. 

Z 11. outletami

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie.

Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.