W listopadzie Ochnik otworzył kolejne salony. Ponownie został otwarty lokal się w Złotych Tarasach w Warszawie. Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię zyskał też salon w Galerii Wisła w Płocku. Obecnie Ochnik posiada już 130 placówek.
Początek listopada to dwa nowe otwarcia sklepów Ochnik. Po krótkiej przerwie ponownie został otwarty sklep w Złotych Tarasach w Warszawie. Zlokalizowany jest na 1. piętrze galerii i ma powierzchnię 170 mkw.
Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię, bo aż 320 mkw., zyskał salon Ochnik w Galerii Wisła w Płocku. Nowy sklep ma nie tylko przestronne wnętrze, ale też dwa wejścia. Jest on zgodny z nową koncepcją “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.
PARTNER PORTALU
W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 130 salonów, w tym 117 regularnych i 13 outletowych.
Ochnik otwiera też salony poza granicami Polski, w Niemczech, Ukrainie i na Słowacji.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
129. sklep Ochnik znajduje się w w N-Parku Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.
Niedawno Ochnik otworzył też salony w Galerii Galena w Jaworznie, w parku handlowym BIG Park w Ostródzie oraz BIG Parku w Gorzowie Wielkopolskim.
W Galerii Galena w Jaworznie klienci mają do dyspozycji nowoczesny salon odzieżowo-galanteryjny o powierzchni 370 mkw. Zgodnie z najnowszą koncepcją marki posiada dwa wejścia i zapewnia wyjątkowe wrażenia zakupowe.
W parku handlowym BIG Park w Ostródzie marka Ochnik otworzyła salon o powierzchni 298 mkw., gdzie również wyraźnie została wyodrębniona strefa odzieżowa i galanteryjno-walizkowa.
Placówka w parku handlowym BIG Park w Gorzowie Wielkopolskim ma 345 mkw. powierzchni. Jego wygląd jest zgodny z najnowszym konceptem firmy Ochnik. Salon posiada wyraźny podział na okrycia wierzchnie i odzież oraz galanterię i walizki, co zapewnia wygodne i komfortowe zakupy.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.