Ochnik ruszył z kolejnymi dwoma salonami

W listopadzie Ochnik otworzył kolejne salony. Ponownie został otwarty lokal się w Złotych Tarasach w Warszawie. Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię zyskał też salon w Galerii Wisła w Płocku. Obecnie Ochnik posiada już 130 placówek.

Początek listopada to dwa nowe otwarcia sklepów Ochnik. Po krótkiej przerwie ponownie został otwarty sklep w Złotych Tarasach w Warszawie. Zlokalizowany jest na 1. piętrze galerii i ma powierzchnię 170 mkw.

Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię, bo aż 320 mkw., zyskał salon Ochnik w Galerii Wisła w Płocku. Nowy sklep ma nie tylko przestronne wnętrze, ale też dwa wejścia. Jest on zgodny z nową koncepcją “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.

Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.

Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.

Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 130 salonów, w tym 117 regularnych i 13 outletowych.

Ochnik otwiera też salony poza granicami Polski, w Niemczech, Ukrainie i na Słowacji.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

129. sklep Ochnik znajduje się w w N-Parku Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.

Niedawno Ochnik otworzył też salony w Galerii Galena w Jaworznie, w parku handlowym BIG Park w Ostródzie oraz BIG Parku w Gorzowie Wielkopolskim.

W Galerii Galena w Jaworznie klienci mają do dyspozycji nowoczesny salon odzieżowo-galanteryjny o powierzchni 370 mkw. Zgodnie z najnowszą koncepcją marki posiada dwa wejścia i zapewnia wyjątkowe wrażenia zakupowe.

W parku handlowym BIG Park w Ostródzie marka Ochnik otworzyła salon o powierzchni 298 mkw., gdzie również wyraźnie została wyodrębniona strefa odzieżowa i galanteryjno-walizkowa.

Placówka w parku handlowym BIG Park w Gorzowie Wielkopolskim ma 345 mkw. powierzchni. Jego wygląd jest zgodny z najnowszym konceptem firmy Ochnik. Salon posiada wyraźny podział na okrycia wierzchnie i odzież oraz galanterię i walizki, co zapewnia wygodne i komfortowe zakupy.

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.