Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
Monochromatyczna kolorystyka dodała obiektowi elegancji i pozwoliła na spójną ekspozycję logotypów najemców.
„Bogaty tenant-mix i centralna lokalizacja sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki to jedno z najważniejszych miejsc na handlowej mapie Wrocławia i dogodny punkt spotkań. Aby sprostać oczekiwaniom odwiedzających, stale wzmacniamy ofertę obiektu i rozwijamy ją w kompleksowy sposób.
Przykładem jest szereg otwarć, w tym nowego salonu Rituals, C&A, Gorąco Polecam, Action i Maxi Zoo, a także debiutujących we Wrocławiu jubilera Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Nowe marki to jednak nie wszystko – samo centrum również się zmienia. Niedawno zaprezentowaliśmy naszą odmienioną elewację, którą okoliczni mieszkańcy doceniają za elegancję i nowoczesny desig” – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
Dla każdego coś dobrego
PARTNER PORTALU
Poszukujący jakościowej biżuterii, a także zegarków i nowoczesnych smartwatchy dla dzieci i dorosłych od takich marek. jak Garmin, Polar czy G-SHOCK docenią pierwszy we Wrocławiu punkt Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Natomiast fanów kosmetyków premium z pewnością zachwyci przestronne, wyjątkowe wnętrze Rituals, w którym znajdą asortyment dla domu i ciała, w tym produkty z nowej serii The Alchemy Collection.
Nowością w centrum jest kawiarnio-piekarnia Gorąco Polecam, która oferuje słodkie i słone wypieki, pieczywo, kawę i herbatę, jak również gotowe posiłki, które można kupić na wynos.
Wśród nowych najemców obiektu znalazł się Action, najszybciej rozwijający się w Europie dyskont niespożywczy. Holenderska sieć oferuje klientom ponad 6 000 produktów m.in. codziennego użytku, dekoracyjnych i DYI. Odwiedzający centrum od drugiej połowy listopada będą mogli także skorzystać z oferty sklepu zoologicznego Maxi Zoo, gdzie znajdą szeroki asortyment karm i akcesoriów przeznaczonych dla psów, kotów, gryzoni, ptaków oraz do akwarystyki i terrarystyki.
W nowym salonie C&A klienci korzystają z rozszerzonej oferty odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Natomiast ci, którzy podążają za modowymi trendami docenią nowy sklep Femestage oraz asortyment marek Monnari i BIG STAR, które przedłużyły współpracę z obiektem, relokując swoje punkty.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W sercu Wrocławia
Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.
Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.
W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.
Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.
Z 29. obiektami handlowymi w portfolio
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,3 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.
EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).