HalfPrice zaczyna ekspansję na kolejny rynku

Off-price’owy szyld z portfolio Grupy CCC kontynuuje swój rozwój i debiutuje w Saragossie. Pierwszy, liczący 2700 metrów kwadratowych, sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Galerii Puerto Venecia. Hiszpania jest 12. rynkiem dla HalfPrice.

Sieć w trzy lata od startu otworzyła 150 sklepów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem.   

HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia współpraca z markami, ich partnerami i dystrybutorami
z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich klientów. 

„Ekspansja HalfPrice na zachodnie rynki zagraniczne jest naszym celem strategicznym, zwłaszcza po sukcesie w CEE. Ten koncept zdobył dużą rozpoznawalność w każdym z krajów, w którym się już pojawił. Nadszedł czas na Hiszpanię, w której mamy obiecujące plany rozwoju” ‒ mówi Dariusz Miłek, prezes zarządu HalfPrice.  

Debiut w Hiszpanii

PARTNER PORTALU

Kaufland

Pierwszy, liczący 2700 metrów kwadratowych, sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Saragossie w Galerii Puerto Venecia – największym centrum handlowym w Europie, przyciągającym tłumy nie tylko ze względu na dogodną lokalizację, ale również wyjątkowy miks najemców, bogatą ofertę zakupową i dostęp do licznych atrakcji. 

Z dobrymi wynikami

Grupa CCC w Q3 2024 odnotowała czterokrotny wzrost wyniku operacyjnego i dwukrotnie zwiększyła wypracowany wynik EBITDA.

W każdej linii biznesowej w ujęciu rdr odnotowano dodatnią dynamikę sprzedaży, poprawę marży oraz niższy wskaźnik kosztów do przychodów, co jest efektem konsekwentnie realizowanego planu umacniania rentowności Grupy CCC.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przychody Grupy CCC w Q3’24 (sierpień’24 – październik’24) wyniosły 2,8 mld zł, co stanowi wzrost o 14% rdr. W CCC obroty były o 12% wyższe – przy dynamicznym wzroście sprzedaży LFL (+11%). HalfPrice odnotował wzrost przychodów o 18%, także przy rosnącej sprzedaży LFL (+5%).

„CCC i HalfPrice to sprawdzone formaty sprzedażowe, generujące wysokie i powtarzalne wyniki. Sklepy obu szyldów osiągają bardzo dobrą rentowność, wyjątkową na tle branży i pozwalającą na szybki zwrot z inwestycji.

Dlatego konsekwentnie realizować będziemy plan rozwoju powierzchni handlowej. Już w listopadzie planowane są otwarcia pierwszych sklepów HalfPrice na nowych rynkach – w Hiszpanii i Bułgarii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z ekspansji HalfPrice – wszystkie sklepy zarabiają i generują dobrą rentowność od otwarcia” – mówił Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC, podsumowując wyniki Grupy CCC w III kwartale br.

Z 1000 sklepów

Sieć HalfPrice zadebiutowała w maju 2021 i należy do omnichannelowej Grupy CCC, która jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, e-obuwie.pl i MODIVO, Worldbox i Boardriders. 

Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 rok