Kamalion umacnia pozycję w naszym kraju

Kamelion kontynuuje ekspansję w Polsce. Hiszpańska sieć otworzyła kolejne sklepy w naszym kraju. 8 listopada otworzyła placówkę w Galerii Sfera w Bielsku-Białej, 14 listopada w Galerii Słonecznej w Radomiu oraz 21 listopada w Galerii Mazovia w Płocku.

Akcesoria do telefonów komórkowych dostępne w Kamalion wyróżniają się wyjątkową jakością i designem, który nie tylko zachwyca, ale też sprosta codziennym potrzebom. W nowych punktach klienci znajdzie się wszystko, co aktualne i zgodne z najnowszymi trendami i ich potrzebami.

Ekspansja w Polsce

Należąca do hiszpańskiej grupy La Casa de Las Carcasas marka Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzyła 16 sklepów na terenie całego kraju – od Gdańska po Zakopane. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.

Marka jest już na etapie finalizacji pierwszych umów najmu na rok 2025, co świadczy o jej długofalowej strategii ekspansji. Co ważne, Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów” – mówi Łukasz Kurzawa, prezes zarządu Kamalion w Polsce, który dołączył do firmy w pierwszej połowie bieżącego roku.

Na ekspansję patrzymy wielotorowo – interesują nas zarówno klasyczne, jak i bardziej innowacyjne lokalizacje, które w nadchodzących miesiącach mogą zaskoczyć niejednego znawcę branży.”

Jednym z kluczowych elementów rozwoju marki jest wewnętrzna strukturyzacja. Kamalion wprowadził pierwszy podział na regiony – północny oraz południowy – co ma przełożenie na dynamikę zarządzania rosnącą siecią sklepów.

Nowo wyznaczeni area managerowie, odpowiedzialni za poszczególne regiony, są kluczowymi osobami w procesie dalszego rozwoju firmy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z hiszpańskimi korzeniami

La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera.

Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie. W 2019 roku grupa La Casa de las Carcasas zaczynała z 150 sklepami, a dzisiaj posiada 1000 sklepów na 11 rynkach. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka Kamalion obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.