Cukiernia Sowa kontynuuje dynamiczną ekspansję. W ostatnich dniach sieć powiększyła się o kolejne punkty sprzedaży, w tym o nowy lokal o powierzchni 168 mkw. w Centrum Handlowym M1 w Krakowie, który otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada 2024 roku. W grudniu sieć liczyć będzie 170 lokalizacji. Wszystko to w ramach strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”, zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 roku.
Po udanym debiucie w Małopolsce w październiku tego roku, kiedy to Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Centrum Handlowym Bonarka, nadszedł czas na kolejną, wyjątkową lokalizację w Krakowie. Najnowszy punkt w Centrum Handlowym M1 to nowoczesna przestrzeń o powierzchni 168 mkw., gdzie klienci znajdą kultowe produkty Cukierni Sowa: torty, ciasta, desery, a także ofertę wytrawną oraz pieczywo i słodkie przekąski wypiekane na miejscu.
Nowy lokal oferuje niemal 100 mkw. przestrzeni kawiarnianej. Z myślą o najmłodszych w lokalu zaaranżowany został kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.
Promocje na otwarcie
Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych promocji, które obowiązują do końca roku: -50% na dowolny deser lodowy, mała kawa za 1 grosz przy zakupie produktu z oferty lunchowej, trzeci produkt za 1 grosz przy zakupie dwóch dowolnych produktów „Pyszne z Pieca”.
PARTNER PORTALU
Ponadto pierwszych 200 klientów, którzy w dniu otwarcia dokonali zakupu produktów o wartości minimum 10 zł otrzymało w prezencie ozdobną puszkę.
Natomiast najmłodszym ogromną frajdę sprawiło spotkanie z firmową maskotką – Sową Felisią, która rozdawała pluszowe sowy oraz wywoływała liczne uśmiechy. Nie zabrakło także wyjątkowej degustacji zarówno słodkich, jak i wytrawnych przekąsek z oferty Cukierni Sowa, serwowanych przez znanego już w Polsce robota Sówkę.
Strategia rozwoju na miarę XXI wieku
Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Jesteśmy dumni z tego, jak konsekwentnie realizujemy nasze cele. Kraków stał się dla nas symbolem ekspansji na nowy region, a otwarcie w Centrum Handlowym M1 to kolejny krok w budowaniu naszej obecności w tej części kraju. Chcemy być blisko naszych klientów i oferować im przestrzenie, w których celebracja chwil z rodziną czy przyjaciółmi nabiera wyjątkowego smaku” – podkreśla Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie
Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.
Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.
Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.
„Ostatnie tygodnie były dla nas czasem intensywnych przygotowań, by na przełomie listopada i grudnia w krótkim czasie otworzyć aż cztery nowe lokale, w kilku zupełnie różnych regionach Polski, tj.: w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą (26.11), galerii M1 Kraków (27.11), Vendo Parku w Szczecinie (28.11) oraz N Parku w Niemczu pod Bydgoszczą (4.12). Dodatkowo dziś (27.11) uruchomiony został punkt po gruntownym remoncie w centrum handlowym Port Łódź” – mówi Michał Sowa.
„Nowe lokalizacje, zwłaszcza w regionach odległych od naszej siedziby w Bydgoszczy, to wyzwanie logistyczne i organizacyjne, jednak dzięki wypracowanym procesom i doświadczeniu, jesteśmy w stanie mu sprostać, dostarczając codziennie świeże wyroby i utrzymując najwyższą jakość”.
Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”. Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.
Z 170. cukierniami
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów.
Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce – 169 cukierni w 14 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak.
Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.