Ochnik kontynuuje ekspansję u południowych sąsiadów w modelu omnichannel

Ochnik intensyfikuje podbój rynku na Słowacji. Po wrześniowym debiucie w Trenczynie otworzył drugi salon w tym kraju w Centrum Handlowym Centro w Nitrze. Ma powierzchnię 327 metrów kwadratowych. Ponadto uruchomił na Słowacji sklep internetowy.

Sklep w Nitrze powstał zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. „shop in shop”., czyli dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z
odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.

Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.

Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy Ochnik i Ochnik Accessories.

W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.

Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.

Pierwszy sklep

13 września Ochnik otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto
o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie,
idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – mówił wówczas Szymon Łukasik, International Expansion Manager w Ochnik S.A.

Ochnik już planuje następne inwestycje.

„Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co
pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku” – dodaje Szymon Łukasik.

W modelu omnichannel

Marka Ochnik uruchomiła także na Słowacji sklep internetowy, gdzie klienci mogą nabyć oferowane produkty.

„Właśnie otworzyliśmy nasz drugi sklep na tym rynku, co zbiega się również z uruchomieniem sklepu internetowego www.ochnik.sk” – mówi Szymon Łukasik.

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy 130 salonów – 117 regularnych i 13 outletowych. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji.  najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.