Ochnik intensyfikuje podbój rynku na Słowacji. Po wrześniowym debiucie w Trenczynie otworzył drugi salon w tym kraju w Centrum Handlowym Centro w Nitrze. Ma powierzchnię 327 metrów kwadratowych. Ponadto uruchomił na Słowacji sklep internetowy.
Sklep w Nitrze powstał zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. „shop in shop”., czyli dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z
odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy Ochnik i Ochnik Accessories.
W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
PARTNER PORTALU
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.
Pierwszy sklep
13 września Ochnik otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto
o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie,
idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – mówił wówczas Szymon Łukasik, International Expansion Manager w Ochnik S.A.
Ochnik już planuje następne inwestycje.
„Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co
pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku” – dodaje Szymon Łukasik.
W modelu omnichannel
Marka Ochnik uruchomiła także na Słowacji sklep internetowy, gdzie klienci mogą nabyć oferowane produkty.
„Właśnie otworzyliśmy nasz drugi sklep na tym rynku, co zbiega się również z uruchomieniem sklepu internetowego www.ochnik.sk” – mówi Szymon Łukasik.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy 130 salonów – 117 regularnych i 13 outletowych. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.