POLOmarket inwestuje w rozwój sklepów w nowym kocepcie

POLOmarket zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Krośnie Odrzańskim. Ponowne otwarcie nastąpiło w czwartek 28 listopada. Modernizacja oparta została o najnowszy koncept inwestycyjno-handlowy POLOmarketu.

Sklep zarówno pod kątem ergonomii, wyposażenia, jak i strony wizualnej spełnia najwyższe standardy sieci.

Klienci w okresie przedświątecznym będą realizować swoje zakupy w przestronnym, nowoczesnym wnętrzu wyposażonym w kasy samoobsługowe, z szeroką ofertą produktów świeżych. Asortyment mięs i wędlin będzie przy tym dostępny zarówno w ladzie z obsługą, jak i w regałach chłodniczych przeznaczonych do samoobsługi.

POLOmarket udostępnił również w ofercie sklepu możliwość zamówienia wołowiny premium, cotygodniowe dostawy wędlin na ciepło od lokalnego dostawcy, a także cotygodniowe dostawy świeżych ryb do lady tradycyjnej.

W zakresie ergonomii, obiekt spełnia wysokie standardy w zakresie redukcji współczynnika EP budynku, m.in. dzięki instalacji fotowoltaicznej, dociepleniu, odzyskowi ciepła z układu wentylacji oraz chłodzenia i zainstalowaniu pompy ciepła, a także inteligentnemu oświetleniu LED.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W dniu otwarcia, POLOmarket jak zawsze przygotował dla klientów słodkie upominki, konkursy z nagrodami oraz specjalne oferty promocyjne, z których będą oni mogli korzystać jeszcze do soboty.

Modernizacja sklepu w Krośnie Odrzańskim to kolejna zakończona inwestycja sieci w ostatnim czasie. POLOmarket równolegle realizuje inne projekty, otwierając nowe oraz modernizując już funkcjonujące sklepy, poszukując także nowych lokalizacji.

Ekspansja placówek w nowym koncepcie

14 listopada sieć POLOmarket powiększyła się o kolejny sklep w woj. dolnośląskim, tym razem w podwrocławskim Kiełczowie. Nowy POLOmarket został otwarty w najnowszym koncepcie inwestycyjno-handlowym przy ul. Szkolnej 2B. Powierzchnia sali sprzedaży to ponad 700 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

We wrześniu sieć supermarketów POLOmarket otworzyła dwa sklepy: nowy supermarket w Dąbrowie/Baninie k. Gdańska (woj. pomorskie) oraz w Zabrzu (woj. śląskie) po gruntowej modernizacji.

Supermarkety w Dąbrowie/Baninie przy ul. Admirała Karwety oraz w Zabrzu przy ul. Płk. Niepokólczyckiego to kolejne zakończone inwestycje sieci POLOmarket w ostatnim czasie. Każdy z obiektów otwarty został w najnowszym koncepcie inwestycyjnym oraz handlowym, otrzymując przy tym nowoczesny design.

“Pod kątem inwestycji w naszych supermarketach, już ubiegły rok był rekordowy, a w tym także nie zwalniamy tempa” – deklaruje Bartosz Pietruszka, dyrektor operacyjny i członek zarządu.

“Poza otwarciami nowych obiektów, przeprowadzamy systematycznie kolejne kompleksowe modernizacje już funkcjonujących sklepów. Jesteśmy przekonani, że powyższe inwestycje w najnowszy koncept POLOmarketu zwiększają komfort codziennych zakupów naszych klientów oraz poprawiają warunki pracy załóg sklepów” – dodaje Bartosz Pietruszka.

Z 280. placówkami

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami.

Dziś jest to już 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie niemal 9 mln klientów.

Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.